keskiviikko 8. heinäkuuta 2009

American Life

"Tää on niin Amerikkaa..."

Näin mainostettiin meidän rakkaassa cittarissamme erästä hyllypäätyä, jossa oli tarjolla erilaisia amerikan herkkuja. Tutukin hyllyä tovin ja olin pakotettu kokeilemaan joitakin tuotteita, vaikkakin ne olivat mielestäni järkyttävän kalliita.



Eli tämmöisiä limpparitölkkejä tarttui mukaan. Aivan äärettömän kivan näköisiä, tekis mieli tehdä näistä jotain kynäpurkkeja. Kun eihän näistä panttejakaan saa. Mua on jo pitkään ärsyttänyt kun on ollut kaikkee kirsikkakolaa ja kirsikalla amustettua 7uppii... Mä en tykkää kirsikasta! No, nyt oli aivan innoissani, kun sain vaniljalla maustettua cokista!




Välikuvituksena hieman ihania Pirkan reilunkaupan ruusuja, jotka ovat (ihme ja kumma) vielä hengissä.
Eikö ookkin ihan mun värisiä?!



Mutta siis, vaniljacola oli aivan tajuttoman hyvää, olen ehkä apkotettu ostamaan sitä uudelleen ja tuo Mountain Dew, joka oli austettu vadelmalla, oli myös mielestäni parempaa kuin alkuperäinen. Oli jonkun makukisan voittaja, enkä kyllä ihmettele. "By DEW Drinkers. For DEW Drinkers." luki tölkin kyljessä. Nuo Welchsit olikin sitten vähän pettymyksiä, niissä oli joku semmoinen yleismaku, josta en pitänyt.

Siellä oli siis kaikkee vihreetäteetä ja sitten niitä kirsikkamaustettuja juomia, jne... En tiedä raaskinko enää testata mitään niistä, mutta vaniljacolaa voisin ostaa uudelleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!