maanantai 28. joulukuuta 2009

Oi kuusipuu!

No nyt niitä lupaamiani jouluisia kuvia! :)



No siinä se nyt on. Minun koristelemani kuusi. Tällä kertaa käytin väritystä, joka ei ole minulle kovin tyypillinen. Yleensähän kuuseni on koristeltu hopean, valkoisen tai violetin sävyin, mutta jotain muuta tarjolal tällä kertaa. Eli kultaa ja punaista. Kivaa vaihtelua.



Ja tässä suloistakin suloisempi joulusukkani, johon mahtui jopa kolme pientä pakettia! :)

Sitten päästään niihin lahjoihin... Itsehän en lahjoja ostanut tänä vuonna, se oli ihan tietoinen päätös ja muutama kaverinikin toimi näin. En siis olettanut saavani paljoakaan lahjoja, mutta tulihan niitä paketteja sitten kuitenkin aika mukavasti. Äiti osti vain kaikkea käytännöllistä ja tosiaan en tänä jouluna saanut paljoakaan mitään turhaa tilpehööriä ja suklaarasioita.

No, ensin tässä muutama (nopeasti napattuja erittäin huonoja ja kamalalla taustalla olevia) kuva.





Kyllä vain, yöppejä tuli kaksi. Ylempi on siis shortsimalli ja paidassa lukee "In Your Dreams". Alempi pyjama taas on kyllä ihan mun värinen ja lämmin! Juuri semmoista Kälviälle kaipaankin!



Sain myös pitkähihaisia reenipaitoja, nämäkin ihan kylmää Kälviää ajatellen. :D Sain myös sukkia, niin tavallisia kuin villaisiakin.



Korusetin kävin itse valkkaamassa lahjakortilla ja silloin ostin myös tuon pinssin. Ja olen aina halunnut vaaleanpunaisen version tuosta Alvar Aallon majakosta! Nyt se on vihdoin minun! Ja taas meni rahaa hyväänkin tarkoitukseen.



Kiroileva siili oli kyllä jouluna aika hyvin esillä, sillä sain tämän tyynyliinan, mukin ja vielä lasin. Olin näitä toivonutkin ja hyvä ettei kaikki ehtineet loppua ennen kuin niitä minulle lahjaksi ostettiin.



Nämä suloiset tohvelit sain myöskin ja taitavat nekin lähteä Kälviälle matkaani. :)

Sain myös vähän suklaata, musiikkia ja lahjakortin Suomalaiseen. Eli pääsempä jonkun kirjan taas ostamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!