maanantai 7. joulukuuta 2009

These are the few of my favourite things!

Ja nyt tulisi kuvapostausta kaikesta kivasta pikkusälästä, mitä kotoani löytyy! Eli vähän niinku mihin kaikkeen olen ihan hulluna. :)

No siis, ensinnäkin tämä tyttö on ihan hulluna tanssiin. Se nyt tuskin tuli kenellekään yllätyksenä. Eli kotoani löytyy paljon kaikkea tanssiin liittyvää ja alla pari esimerkkiä.
Ensimmäinen kuva: Iiiiihana taulu, jonka nappasin mukaani joskus Ikeasta. Multa löytyy myös niitä mahtavia Ikean mustia tanssijapatsaita, mutta niistä ei oo nyt kuvaa. Ehkä tajuan nekin joskus kuvata.
Toinen kuva: Sain viime jouluna äidiltä lahjaksi tuollaisen kauniin tanssijapatsaan, jonka äiti oli bongannut jostain kirpputorilta. Taustalla taulu, jonka ostin joskus nuorena lahjaksi saamillani rahoilla. Halusin silloin ostaa jotain pysyvää ja tuo taulu tulee varmasti kulkeutumaan joskus lapsilleni saakka (jos saan siis tytön).





Yksi lemppariasiani, ainakin tauluissa on ehdottomati Marilyn Monroe. Alla pari esimerkkiä, millaiset taulut olen seinälleni saanut. Minulta löytyy varastosta vielä lisää näitä, mutta kaikille ei ole löytynyt seinäpaikkaa.





Tietenkin minulle yksi maailman tärkeimmistä asiosita on Veeti ja onhan minulla pari kuvaa Veetistäkin kehystettynä. Sain äidiltä joululahjaksi tämän mustan kehyksen, johon oli laitettu kaksi Veetin kuvaa. Toistaiseksi taulu on lojunut kirjahyllyssä, kun seinäpaikkaa ei ole löytynyt.



Lisäksi pidän hirmuisesti kaikesta kimaltavasta. Kyllä, olen ihan harakka. :) Kerään siis mielelläni ympärilleni kaikkea säihkyvää ja kimmeltävää pikkukrääsää, joka monia voi ärsyttää. Toisen kuvan kynttiläkruunu on todella rakas, enkä luovu siitä koskaan. Kuvassa siinä ei ole kynttilöitä, koska se on niin korkealla sängyn päällä. En ole siinä koskaan kyllä kynttilöitä polttanut, ne ovat olleet vain näön vuoksi paikoillaan. Kattokruunusta roikkuu unensieppari. Ihan minun värinen sekin, eikös. Olen sen tainnut ostaa joskus Kreikasta lomamatkalla. Toin kavereillekin niitä tuliaisina...





Lisäksi pidän paljon ruusuista ja kukista yleensäkin, niin kuivatuista-, oikeista- kuin tekokuksitakin. Ensimmäisessä kuvassa pari esimerkkiä. Oikeita kukkia minulla on vähemmän, kun olen aika huono pitämään ne hengissä.

Olennaisena osana sisustustani ovat myös kruunut. Kyllä vain, eikös tämä liity aika olennaisesti jo mainitsemaani kimmellykseen. Minulla on ihan tuollainen oikea tiara (kuva kaksi) ja sitten tuommoisia tiimarin leikkiversioita useampiakin. Ja huomionarvoista ovat myös kakkoskuvan ihanat aamutohvelini. Kyllä, sulatkin ovat aina vedonneet minuun. :)





Viimeisenä vielä mainittakoon keijut. (Ekasta kuvasta voi huomata myös nuo ihanat riikinkukon sulat!) Keijuja minulla on tällä hetkellä siis kalenterin kuvissa ja kirjahyllyn reunalla. Kalenteri on jälleen joululahja äidiltä ja nuo ratsastavat keijuhahmot ostin citymarketista. Niitä oli vielä muitakin erilaisia, myös ilman hevosta, mutta nuo kaksi olivat ehdottomasti lemppareitani. Ehkä eniten minun värisiänikin.





Eli tämmöistä tälläkertaa. Yliannostus kaikkea kimmeltävää ja vaaleanpunaista. :D Olen todella tyttömäinen tyttö, myönnetään ja pidän kaikista tyttömäisistä jutuista. Ehkä myöhemmin lisää hauskoja tyttömäisiä yksityiskohtia elämästäni, paljon jäi nimittäin vielä esittelemättä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!