maanantai 5. heinäkuuta 2010

Right here, right now!

Monta kuukautta on kulunut ilman päivityksiä kun olen pitänyt (ainakin minun mielestäni) ansaittua lomaa nettiympyröistä ja ravannut pääsykokeissa ja töissä. Niin, työt aloitin heti koulun loputtua. Tai Kälviällä hengailtiin pari päivää vielä päättäjäisten jälkeen ja kotiin ajoin sunnuntaina. Maanantaina illalla olikin edessä jo eka työvuoro. Toukokuu menikin lähinnä pääsykokeissa ja kesäkuussa olen päässyt sitten jo kunnolla työnteon makuun.

No, nyt herättelen tätä blogia taas henkiin ja paljon on juttuideoita jo. Ensimmäisena pitäisi tietenkin jaksaa siirtää kuvia kamerasta, niin näkisitte vähän uusia ihania kesämekkoja, joita olen ostanut ja tietenkin kynsiäni, joita olen innolla edelleen värkännyt.

Ja syksyllä jatkuu tanssinopiskelu, vielä ei ole varmaan tietoa missä, mutta jossain päin Suomea, eli varmasti siitäkin riittää juuttua. :)



Kuvasta kiitos Jennylle. (Ja Sims pyörii taustalla...)

Ja tosiaan ulkaosua hieman muokkasin (kuten varmaan huomasitte), kun se nyt on tehty niin helpoksi, että jaksan jopa siihen vähän paneutua! En vielä paljoa ehtinyt noita kaikkia kivoja teemoja selailemaan, mutta tällä mennään nyt hetki ja katsotaan koska löytyy jotain vielä kivempaa.

4 kommenttia:

  1. Sulonen kuva susta. Jeeeeeeeeee lisää postauksia!

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos. :) Ja toivottavasti nyt jatkuu pitkään tää postailuinto. Vielä kun sais niitä kvuia siirrettyä....

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!