perjantai 30. heinäkuuta 2010

This Is Not A Test

No niin. Meitsillä kävi sit niin hyvä tuuri, että kannettavasta hajos emolevy ja nyt mä oon ilman kannettavaa. Hyvällä säkällä se ei ehdi mun mukaan Kuopioon, kun muutan sinne ens kuussa. Et sit se lähetetään perässä... Ja mä kun olin laskenut että netti/kone lievittää mun eroahdistusta sit ekoina päivinä. No, se on nyt kumminkin tosiasia, et muutto Kuopioon on edessä ens kuussa!

Mä oon tässä kesän aikana kokeillut vaikka mitä kivaa kynsiinikin ja haluisin niistä postata kuvia, mut se menee nyt varman vähän myöhäisemmäksi sitten kun on vähän tätä koneongelmaa...
Nyt oon ihan in löve kaikkiin erilaisiin ranskalaisiin manikyyreihin, siis eri värisiin. Viimeks mulla oli pinkit kynnen kärjet, nyt mustat.

Nettiin onneks pääsen tällä rupuisella pöytäkoneella, joka on kyllä palvellut mallikkaasti kaikki nämä vuodet. Tänään selasin kaikkia legendaarisia biisejä YouTubessa. Vaikka mitä nostalgista osui kohdalle ja jaan nyt teidän kanssa pari vanhaa lemppariani.

1. Janet Jacksonin yksi ehkä paras biisi ikinä.! Tää on niin ihanan smooth ja sopivasti jazz ja tyylikäs. Siis mä oon aina halunnut esiintyä tolleen "puku päällä" ja hattu päässä. Tosi tyylikästä ja puree heti muhun. Myös Janetin kaunis ääni tulee tässä esiin. Tää saa mut heti fiilareihin ja haluun tanssia. Joskus mä teen tähän vielä soolon... Oi, voi ja ah! Fiilistelkää...



2. Mä innostuin tosta Janetista ja etsin lisääkin hänen musiikkiaan. Olen aina tykännyt Janetista, hän on aika muuntautumiskykyinen ja musaa löytyy tosi monen tyyppistä. Kyllä Michael on aina ihan ykkönen, mutta tästäkin jacksonista tykkään. Tämä biisi kuului joskus myös suosikkeihini ja voi että kun on sairaan magee video! Missy Elliott feattaa.



3. Sitten keksinkin tubettaa lisää Missy Elliottia, koska hän on aivan loistava! Miksiköhän ei ole mitään materiaalia kuulunut aikoihin..? Mulla on joku yks Missyn levykin ja tätä kuunneltiin paljon siihen aikaan kun kävin street dancessa. Jäätävän hyviä tanssijoita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!