torstai 25. marraskuuta 2010

Pitkästä lyhyeen

Siirtelin tässä kuvia pitkästä aikaa kamerasta koneelle ja löysin pari kuvaa, joissa mulla oli vielä pitkät hiukset! Vähän alkoi tehdä taas mieli pitkää tukkaa, vaikka vaihtelu virkistääkin. Pianhan tää taas kasvaa...

Tästä siis lähdettiin... (Tosin violetit raidat oli kyllä jo jonkin verran haalistuneet kun kampaajalle menin.)



Ja tämän näköisenä tulin kampaajalta:



Kylläpäs ne lyheni paljon! Nyt ei saa kyllä enää mitään kivoja nutturoita tehtyä, mutta paljon kivempi kihartaa lyhyitä hiuskia, kun onnistuu paljon helpommin ja aukikin voi paremmin pitää näitä lyhyitä. Saa nähdä onko koskaan pokkaa leikataa vielä lyhyemmäksi.

Kuopion päässä päätin vielä uskaltautua kokeilemaan jotain uutta ja menin hiusmalliksi erääsen näytökseen, jossa mulle sitten leikattiin otsatukka. Siitä oon taas viime aikoina haaveillut, mutta en vielä uskaltanut kokeilla, kun niin radikaalisti pätkäsin noita hiuksiani. Aattelin, että siinä on ihan tarpeeks.

Kuvaa heti näytöksen jälkeen:
(Kuva otettu vasta kotona, jolloin hiukset oli kärsineet tuulta ja tuiskua yhden pyörämatkan verran, mutta eiköhän tästä saa käsityksen.)



Sain siis tuommoisen pitkän otsatukan:



Näytöksen jälkeen oon alkanut käyttää palon punaista huulipunaa, joka sopii kivasti mun vaaleaan ihoon ja tummaan tukkaan.



Otsiksesta oon kyllä tykännyt! Siitä on jo monta vuotta kun mulla on viimeksi otsatukka ollut. Hiusmallina kun olin, niin mulle sanottiin, että mun kasvot tarvis aina ehdottomasti otsatukan, kun mulla on korkea otsa. Koitan nyt siis ainakin jonkin aikaa tätä otsista pitää. Onneks on luokkakaverina kampaaja, niin se voi varmaan tätä sit vähän lyhentää kun on tarvetta. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!