perjantai 3. joulukuuta 2010

Lisää nostalgisointia...

Mä olen jatkanut tällä nostalgialinjalla ja pakko postata teille vielä yksi biisi. Mä olin ihan unohtanut tän jäätävän biisin. Nimenomaan jäätävän.



Musavideon kanssa tää biisi oli valitettavasti sensuroitu ja mua ärsyttää kuunnella semmoista versiota. Mutta tästä näkee noi jäätävät sanatkin sitten.

Siis täähän on Frankeen vastine Eamon Fuck it biisille. Ja musta Frankeen versio hakkaa Eamon version ihan sata-nolla. :) Onko pahempaa miehiä dissaavaa biisiä? Hah, tätä kannattaa kuunnella kun miehet ottaa päähän. ;)

Ja kuten mä edellisessä postauksessa vauhkosin noista nykyajan teinitähdistä, niin taas on Miley päässyt otsikoihin... Voi tyttö, tyttö... Ja tossa uutisen kuvassakin tyttö on ihan alusvaatteisillaan...

Tein muuten myös toisen huomion Iltalehden sivuja selatessani (ja viihdeuutisia ahmiessani), että kyllä on BB-Henna (tai siis Henna Kalinainen se taisi olla oikealta nimeltään) ruman näköiseksi mennyt! Siis karmeat nuo huulet, ihan epämuodostuneet ja silikonitkin roikkuu, huh! Ei oo kyllä kovin onnistuneissa leikkauksissa nainen käynyt, kun nyt alkaa jo kaikki paikat valuun ja näyttää ihan luonnottomalta. Tulee mieleen vähän se leffa Kuolema pukee häntä, joka tuli telkastakin vähän aikaa sitten. (On muuten aivan huippuhauska leffa!) Uutisen lopussa on siis yhteiskyva Hennasta ja BB-Marista, joka sitten sai ne sponsorisilikonit, joita lähti talosta hakemaan. Ois halunnut vielä isommat, mutta ei pystytty laittaan. Voi moro. Kas kun ei jo noiden takia kaadu nenälleen. Ja tää veti nyt niin sanattomaks, että ehkä tähän on hyvä lopettaa. Tack och adjö!

4 kommenttia:

  1. Ihan loistava biisi :D
    Oon nyt ehkä vähän kauhee, mut millonkas Henna ei ois ruma ollut?
    Ja tais olla BB-MariA.. ?

    VastaaPoista
  2. No et sä oo yhtään hirvee. Mut on se Henna joskus enemmän ihmiseltä näyttänyt. Nyt se on jotenkin ihan vahanuken näköinen, eikä mitenkään hyvällä tavalla. Ja MariA se näyttäis otsikonkin mukaan olevan, mutta kuka noita Mareja ja Merejä muistaa... Kumminkin se blondi, jolla oli ihan liian pienet tissit ennen leikkausta. :D

    VastaaPoista
  3. Voi, pitäsköhän sitä itekin ottaa vähän täytettä rintamukseen ja huuliin, et vois näyttää yhtä ihkulta ku kaikki noi muutkin samalla älykkyysosamäärällä varustetut :D

    No kyl mä oon ihan kauhee! Mut onneks oot sinäki. ;) Vaiks toisaalta itepä on julkisuuteen hakeutunu, et eiköhän niiden ulkonäköä saa sit ees vähän arvostella :P

    VastaaPoista
  4. No kyllä musta julkisuuteen hakeutuneita henkilöitä saa arvostella, itepähän ovat julkisuuteen hakeutuneet. :)

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!