sunnuntai 2. tammikuuta 2011

Muistoja menneestä

Vuosi vaihtui ja joulukin meni jo. Itse palaan nyt hieman menneeseen, ensin jouluun, josta en ole ehtinyt postaamaan vielä mitään juttuja tai kuvia. Miksikö? No, menin sairastumaan heti jouluaaton jälkeisenä sunnuntaina ja vietin uuden vuodenkin iso nenäliinakasa seuranani, joten en päässyt mitään joulufiiliksiä postaamaan. Eli tässä nyt tulisi vähän, mitä minun jouluuni kuului.

Mulla ja äidillä on ollut tapana leipoa yhdessä pipareita itsenäisyyspäivänä. Nyt vietin itsenäisyyspäivän Kuopiossa ja jäi perinteinen piparien teko väliin, mutta sain mä Kuopiossakin ihan hyviä pipareita aikaan!

Ensin tein ilman muotteja ja pipareista tuli sitten korkokenkiä, laukkuja, mekkoja ja sydämiä. Mitäpä muutakaan. Ihan mun näköisiä siis.



Sitten kävin ostamassa jotain Floran tuotteita, niin sain kaupan päälle kolme muottia. Oli pakko siis leipoa uudestaan pipareita. Muotit oli vielä tosi kivoja, ei mitään semmosia perus. Leivoin siis tanssijoita, norsuja ja perhosia.





Toin perinteisesti töistä aattona taas ihan muutaman joulukukan meille (ja muille sukulaisille & tutuille).











Ja pakkohan sitä on pari kuvaa joulukuusestakin postata. En tänä vuonna valinnut mitään teemaväriä, vaikka aika violetin ja hopean sekoitus kuusesta silti tuli.



Mun suosikkikoriste on ehkä tämä mekko, jonka sain joskus muutama vuosi sitten lahjaksi mun tanssioppilailtani!



Ostin vuosis itten cittarista aivan ihania koristeita kuuseen poistomyynnistä. Mulla on näitä valkoisina ja hopeina.



Ja eihän mun kuusi ois mun näköinen ilman peilipalloja!



Ja sain näpättyä Veetistä ihana jouluisen kuvan. Tää tulee niin olemaan vuoden 2012 kalenterissa joulukuun kohdalla, jonka aion sit perinteisesti teetättää (täynnä Veetin kuvia tietty) lahjaksi itselle, äidille ja "anopille".

2 kommenttia:

  1. Mitä, tanssijamuotti? Ihan sikamakee, mäki haluisin! :D Ja oikun tuo mekkokoriste on ihana! Ja vitsi Veeti on niiin söpö! <3

    VastaaPoista
  2. Joo, mä olin ihan fiiliksissä kun näin ton tanssijamuotin! On toi käsi aika haastava, multa moni katkes ja paistaessa saa olla aika tarkka ettei pala, mut ihan hyviä noista mun pipareista tuli, ainakin mun mielestä. :) Tosiaan bongasin sen k-supermarketista jostain Floran kampanjasta.

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!