maanantai 3. tammikuuta 2011

Piece of Cake

Siis voitteko kuvitella, nyt tehdään jo kakkuja lemmikeillekin!? No, tietenkään mä en voinut vastustaa kiusausta, vaan ostin Veetille joululahjaksi tämmöisen koirien kakun. Ja poika oli aivan onnensa kukkuloilla!



Kakku oli tosiaan söpösti paketissa. Kissoillekin on oma versionsa. Se ois ollut violetissa paketissa. Melkein teki mieli ostaa se.





Ois varmaan mennyt vaikka kaikki kerralla, mutta en antanut Veetin syödä kerralla kun pienen palan. Aika onnessaan poika kakkua mussutti.





Niin ja tosiaan vaihdoin blogiin toisenlaisen ulkoasun näin vuoden vaihtumisen kunniaksi. Huomasin myös aika hauskan jutun, meinaan olen sekä viime että edellisenä vuonna kirjoittanut tasan saman määrän postauksia! Ei ollut kyllä mitenkään tarkoituksellista.

3 kommenttia:

  1. Voi että mä oon ihastunut tohon sun koiraasi! <3 Se on aivan liian söpö! ((: Ja voi iik, mikä kakku :D

    Ja hei, ihana tausta! Tosi pirtee ja kivanvärinen ja ihan sun näkönen ja mä en tiedä onko vika vaan mun silmissäni, mutta näen noissa kuvioissa jotenkin tanssivia hahmoja. Ai laik!

    VastaaPoista
  2. Ja hei 43 on hyvä määrä postuksia. Mullakin tuli 2010 samanverran.. 2009 mulla oli vähän enemmän, mut 2008 mulla oli kans 43 :D Jännä luku tuo!

    VastaaPoista
  3. No kieltämättä nyt kun sanoit, niin onhan tossa jotain aika tanssillista tuossa taustassa munkin mielestä! :)

    43 on selkeästi hyvä luku ja merkityksellinen luku. Saa nähdä jatkuuko sama linja ja vuoden päästä on taas 43 postasuta lisää kasassa. :D

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!