perjantai 7. tammikuuta 2011

Pikkumustan metsästys

Mulla oli tosiaan kovasti tarkoitus löytää pikkujouluihin joku kiva pikkumusta tai ees ylipäänsä joku mekko itselleni. Homma osoittautuikin aika vaikeaksi ja sain hankittua vain puolihameen ja paidan, mutta ne on kyllä osoittautuneet ihan täyden kympin hankinnoiksi, koska ne ovat ajaneet jo useaan otteeseen mun pikkumustan virkaa kun oon halunnut pistää vähän parempaa päälle ulos lähtiessä.

Mä yritin kovasti etsiä jotain kuvaa, jossa mulla ois kyseinen paita ja hame päällä, mutta sekin osoittautui melkein mahdottomaksi tehtäväksi. Ainoa kuvatus, jonka satuin löytämään on tämä ja siinäkään ei ihan hirveästi itse asu näy...



Olen siis ollut todellinen linssilude... (Mitä mulle on tapahtunut?!) No, tässä nyt kuvat vaatekappaleista vielä erikseen. Kummatkin on H&M:ltä. Ja myynniissä on myös tuon puolihaameen tyylisiä mekkoja, joissa on musta vyötärönauha. Sitä en kuitenkaan voinut ostaa, koska olisin halunnut, että yläosa ja alaosa olisivat olleet eri väriset keskenään ja siksi jouduin ostamaan siis paidan ja puolihameen.





Mä tosiaan laitoin tohon vielä mun mustan vyön päälle, vaikka välttämättä ei ois tarvinnut, kun hameessa on itsessäänkin toi musta kuminauha. Ylimmästä kuvasta voi bongata tuon hopeisen soljen.

Ja paita osoittautui tosi onnistuneeksi ostokseksi, koska se on semmoinen sopivan juhlava röyhelöineen, mutta taipuu hyvin arkikäyttöönkin jonkun muun alaosan kanssa. Ja musta on kiva, kun on noi röyhelöt, ettei vaan perus toppiyläosaa.

Samalta ostosreissulta muuten tarttui mukaan myös ylisuuri pehmoinen villapaita (myös H&M) ja se on varmaan tämän hetken suosikkivaatteeni.



Se on siis semmoinen hailakka vaaleanpunainen väriltään ja aika massiivinen. Helma ylttyy ainakin puoleen väliin reittä, joten ei tarvi kun legginsit alle ja menoks. :D Tää mulla on päällä niin kotona kuin kaupungillakin.

Ja oon mä syksyn aikana hankkinut toisenkin neuleen, joka kuuluu ihan mun suosikkeihin tällä hetkellä. Sen ostin Fiorellasta ja normihintaan, vaikka olin vannonut, että ostan vain alennuksessa olevia vaatteita, mutta on toi niin ihana, ettei voinut jättää kauppaankaan. Koittakaa saada selvää tärähtäneestä pelikuvasta.



Paidassa on siis painatuskuvana tuommoinen nainen ja vähän hopeaa hilettä heitetty päälle. Aika mun näköinen.

Niin ja kyllä noille villapaidoille on käyttöä kylmässä Kuopiossa, johon taas huomenna palaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!