lauantai 7. toukokuuta 2011

I feel pretty! Eiku beautiful!



"You are beautiful-tunnustus on tarkoitettu kaikille blogistanian näteille blogikirjoittajille :) Tunnustuksen saaja haastetaan julkaisemaan 3-5 ennen julkaisematonta kuvaa omasta elämästään (oman kameran kätköistä) pienten selitysten kera ja jakamaan tunnustus eteenpäin kolmelle (3) muulle! "

Tämmösen sain Maanolta ja nyt vihdoin sain tän tehtyä. Tässä nyt tulee!



Tää on vanha kuva! Taitaa olla vuoden 2008 joulun tienoilta. Olin just vasta saanut noi uudet kehykset ja tykkäsin niistä ihan hirmuisen paljon! Muistan saaneeni tosi paljon kehuja niistä. (Töissä työkavereilta ja ihan asiakkailtakin! :D ) Olihan ne tosi erilaiset verrattuna niihin hengettömiin, mitkä mulla aiemmin oli.



Mun piiiiiiitkät hiukset! Ja on muuten tosi vaaleat tai siis haalistuneet. :D Ja oman pikkusen Fiiattini ratissa olen tässä. Laivalle ollaan menossa. Kohti Tukholmaa...!



Kuva on otettu mistaakseni keväällä 2010 kun olin lähdössä Toijalaan tanssimaan paikallisen tanssikoulun kevätnäytökseen. Huulet kaipaa ehdottomasti jotain ihanaa punaista huulipunaa. En tiedä tajusinko tohon aikaan semmoista vielä käyttää? Nykyään se on ihan mun vakiovaruste, muttaa ei kai vielä tuolloin?



Tässä kuvssita ehkä uusin. Kuopiosta otettu viime talvena. Kylmänä talvena. Just oon lähdössä ulos ja pakkasta oli niin pirusti, että teki mieli pukeutua johonkin samperin lämpöpussiin tai kommandopipoon. Ja näkyypä tässä mun söpöt ystävänpäiväkynnet.



Viimeisenä, muttei vähäisimpänä vähän muistoa Kälviän ajalta. Taitaa olla joku viikonloppu kyseessä, kun lähdettiin vähän tyttöjen kanssa laulaan karaokea paikalliseen räkälään. :D Se oli ihanaa pukeutua bilevaatteisiin ja laittaa hiukset ja meikata, kun muuten tuli liikuttua aika lailla vaan reenivaatteissa (niin kuin nykyäänkin). Kuvan yläreunassa vilaus mun luottolakasta ja aika herkullisen punaisista kynsistäkin. Taustalla pieni vilaus mun ja Päivin huonetta.

Ja tunnustuksen annan eteenpäin:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!