keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Bianco!

Edellisen postauksen lakkojen lisäksi mulla ois paljon muitakin ostoksia, joita en ole ehtinyt vielä esittelemään blogissa! Kävin meinaan juuri ennen KTS:n alkua kirpparikierroksella ja mukaan tarttui vaikka mitä! Ja töissä oon bongannut aivan ihania alessa olevia kenkiä, joten kohta voi olla taas jotain uutta esiteltävää.. Koetan kovasti kuitenkin itseäni hillitä, enkä edes viitsi mennä pyörimään sinne kenkäosastolle... Ainakaan ennen tilipäivää.

Kun nyt kengistä tuli puhe, niin esittelen tähän väliin yhden kirpparilöydön, nimittäin nämä herkulliset Biancon pinkit avokkaat! Ne olivat vielä todella hyväkuntoiset ja ihan mun väriset! Siis kuinka joku on voinut raaskia luopua näistä!? Biancon kengät on kyllä mun heikko kohta, vaikka en paljoa raaskikaan niitä ostaa. Mutta onhan ne nyt jalassa tuhat kertaa tukevamman ja paremman tuntuiset kuin ne markettien halpiskengät, joita mä aina ostan...



HIntaa näillä oli muistaakseni 15e. Aluks olin ihan silleen, että ompa kalliit kengät kirpparilla, mutta sit tajusin niiden olevan Biancon! :D



Kun olin nämä rakkauspakkaukset kotiuttanut, niin täytyihän mun käydä Biancon nettisivulla vielä kuolaamassa lisää kenkiä... Tämän tyyppisiä kenkiä mä vaan rakastan, ne on niin kauniin näköisiä. Ja korkoakin voi olla enemmän kun päkiän alla on myös korokepohja. Ja korokepohjan kun voi vielä piilottaakin. Bongasin Biancon sivulta pari muutakin ihanaa kenkää: pitsiunelma, överiglitter ja vielä ihan perus peep toe avokas.

Vielä kun tulis paljon jotain tilaisuuksia käyttää kaikkia ihania korkkareitani. En mä oikein viitsi niissä töihin lähteä, vaikka toisaalta, mikä mua estää..? Sandaalit ja peep toe avokkaat kun on aika epäkäytännöllisiä sit talvella loskasäässä, niin nyt pitäis yrittää korkata pian noi pinkit Biancotkin ihan oikeassa käytössä.

Loppuun vielä vähän mainostusta, kun H-Kynsiblogissa on menossa kiva arvonta, jossa on kauniita lakkoja yms palkintona! Käykää osallsitumassa!



Ja seuaavassa postauksessa toivottavasti ne loput kirpparilöydöt esiteltynä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!