tiistai 14. kesäkuuta 2011

Jos sateen jälkeen tulee aurinko, niin auringon jälkeen tulee sitten sade

Jee, sain hankittua eilen lipun Britenyn lokakuiselle kiekalle! Eli näen nyt Britneyn jo toista kertaa Suomessa! Tää keikka osui jälleen sopivasti lokakuulle ja äiti lupas maksaa osan lipun hinnasta syntymäpäivälahjana. Keikka on kaiken lisäksi perantaina, joten se sopii paremin kuin hyvin. Voin viettää viikonlopun sitten jossain hieman Kuopiota etelämmässä ja viedä Veetikin hoitoon äidille keikan ajaksi.

Viime viikko oli eka työviikko ja ihan mielettömän kuuma! Valitettavasti en kamalasti ehtinyt helteistä nauttia, kun töissä olin. Meiltä hajosi ilmastointikin viime lauantaina... oli hieman lämmin olla töissä. Ylihuomenna alkaisi sitten Kuopio Tanssii ja Soi! Odotan sitä jo innolla. Eka kerta kun oon mukana KTS:ssä. Huomenna meillä on infotilaisuus festivaaliin liittyen. Sitten torstaina pääsen kokeilemaan Gaga-tekniikkaa, jännää! :)

Alla muutama päivän asu tai eri versioita samasta asusta. Kuumemmalla ilmalla täytyi farkut vaihtaa legginseihin ja kylmemmällä ilmalla oli otettava takki ja kaulahuivi vielä lämmikkeeksi.



On ollut kivaa kun saa voi meikata joka päivä töihin ja pukea päälle vähän muutakin kuin reenivaatteet. Kyllä mä varmaan pian taas kyllästyn tähän jatkuvaan laittautumiseen ja en jaksa kuin ripsaria vähän ripsiin laittaa töihin lähtiessä, mutta vielä mä nautin tästä suuresti. Mulla kuluu meikit muuten niin hitaasti, kun kouluun ei oo järkeä meikata. Kuviakin on huomattavasti kivempi ottaa, kun on vähän meikkiä naamssa. :D





Tuo Gina Tricotin paita on nykyään yksi ehdoton lempparini. Sitä olen pitänyt tosi paljon, alkaa olla jo vähän nukkainen. Höh... Paita oli muuten ihan heräteostos, olin ostamassa/sovittamassa jotain muuta ja satuin vain kävelemään tuon vaatteen ohi ennen kuin menin sovituskoppiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!