perjantai 22. heinäkuuta 2011

Kosmetiikan top10



Tindelle kiitos kun sain tämän!

Ja tässä vielä ohjeita, miten tulee toimia.

1. Thank the person who tagged you and link to their blog.
2. Put the Top 10 Award logo on your blog.
3. List your top 10 cosmetics.
4. Choose 10 bloggers to tag, link to their blogs, and let them know.

Tää oli kyllä tosi vaikea ja nää ei oo mitenkään keskenään paremmuusjärjestyksessä. Vähän suurpiirteisesti olen ehkä vastaillut, mutta ehkä se mulle sallitaan..? Mun oli tarkoitus vielä valokuvatakin nää kaikki jutut, mutta en saanut vaan aikaan. Joistakin löytyy nyt kuvat, joistakin taas ei.

1. Hiuslakka ja nimenomaan Got2be 2 Sexy! Tää vaan on yksinkertaisesti paras hiuslakka, mitä oon koskaan käyttänyt. Tällä hetkellä käytän yhtä kampaamosta ilmaiseksi saamaani näytettä ja 2 Sexy kyllä hakkaa sen ihan 100-0. Jos kampaus pitää saada pysymään ja kauan, niin tämä on oikea lakka siihen.

2. Mary Kayn meikkivoide, sävy 100 Ivory. Tää on tajuttoman riittoisaa ja todella hyvän väristä mulle. Menin tilaamaan ihan kokeilumielessä, kun kaverin kaveri on konsulentti. (Vai miksi sitä kutsutaan?) Nyt on ihan loppu ja mun tekis kovasti mieli tilata toinen! Täytyy ensin kuitenkin käyttää välissä pois yksi toinen ostamani meikkivoide nurkista pyörimästä...



3. Lumene Natural Code Eye Intensifier rajauskynä. Tää on tajuttoman tarkka ja kynässä on hyvä pigmentti. Saa aikaan ohutta ja tarkkaa viivaa, mutta myös kivan smoky eyesin taiteilu onnistuu tällä.

4. Vedenkestävä ripsari. Musta ja merkillä ei varsinaisesti väliä, kunhan tuuheuttaa ja pidentää. Tykkään L'Orealin, MaxFactorin ja Rimmelin ripsareista. En ole vielä löytänyt sellaista, joka olisi ylitse muiden. En käytä ikinä enää ripsaria, joka ei ole vedenkestävä.

5. Color Glossin sävyttävä hiusnaamio. Oon testannut monia hiusväriä syventäviä hoitoaineita ja tää on kyllä ollut tähän asti paras. Mulla on luumunvioletti ja tämän avulla sain mun violetteihin raitoihin todella lisää väriä! Mahtava tuote, hiukset oli kuin kampaajalta tullessa.

6. Christina Aguilera tuoksu. Mun vakio Eau De Parfym. Ihana tuoksu ja tykkään tosiaan tästä aidosta ja alkuperäisesti Chritinan tuoksusta eniten.

7. Britney Spearsin tuoksu Midnight Fantasy. Tämä on sitten Eau De Toilette. Paras Britneyn tuoksuista mielestäni.

8. Lumenen kynsilakat. Hyvä suhde hinnan ja laadun välillä. Tykkään näiden uusien siveltimestä, jolla saa todella hyvin koko kynnelle levitettyä lakkaa heti ensimmäisellä vedolla.



9. Tuoksuvat kynsilakat. Nää on huippu keksintö. Tuoksuvat hyvälle kun lakkaa. Tuoksuvat hyvälle kun lakka on kynsissä. Tuoksuvat hyvälle kun lakkaa ottaa pois. Ei siis ikävää kynsilakanpoistoaineen hajua!



10. Värjätyille hiuksille tarkoitettu shampoo ja hoitoaine. Olen paljon käyttänyt ihan L'Orealin ja Sunsilkin tuotteita. Toimivat mielestäni hyvin. Hiukseni ovat olleet värätyt jo ties kuinka pitkään ja näiden avulla pysyy väri vähän parempana pidempään.

No, nyt täytyis sit haastaa tyyppejä... Varmaan joku näistä on tän jo tehnytkin? Ei voi muistaa, aika monessa blogissa tämä on jo ollut.
Zuruna
Charming Nails
Nina
Sonne
Nunnu
Beautificationbox
(todellaupea)Layrä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!