perjantai 15. heinäkuuta 2011

Mmmmm...

No varmasti kaikki ehti jo huomata, että pistin blogin taustan uusiksi. Ei ehkä mikään kesäisin valinta, mutta vaihtelua kaipasin ja toivottavasti tekin tykkäätte. Johan se oli aika jotain muutakin kokeilla, ties kuinka kauan tuo edellinen tausta oli jo käytössä...

Oodttelen tässä innolla joko mun MiMaxin tilaus kotiutuis tänään, vai meneekö viikonlopun yli. Mun rakas Veeti-hauvakin on tulossa tänään kotiin viikon lomareissultaan Hämeenlinnasta. :) Poika on kuulemma trimmattu ja kynnetkin on leikattu, sekä hampaat pesty! Eli varmasti söpö ilmestys sieltä on illalla kotuitumassa. Kuvia tulossa sitten piakkoin. :)

Mä olen nyt kunnostautunut syömällä ja pakastamalla näitä herkkuja:



Joo, olen ollut omatoiminen ja saanut jopa vähän mansikoita pakaseen! Nyt on hätävara talven varalle ja vadelmia pitäis ainakin saada vielä seuraksi. Ens viikolla lehden mukaan niitä pitäis olla jo hyvin saatavilla vattuja. Täytyy seurailla hintoja, kun en viitsi älyttömästi niistä maksaa. Mansikkakin on nyt ollut pari päivää ihan kivoissa hinnoissa, torinta kun sai vitosella kaksi rasiaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!