torstai 14. heinäkuuta 2011

Ostospäivä!

Mulle on tulossa nyt Mimaxista tilaus, mutta silti en malttanut olla ostamatta muutamaa uutta lakkaa ihan oikeasta kaupasta...



Kävin töiden jälkeen pyörimässä lakkapullojen luona... Mukaan tarttui muutama ihan hyvä täydennys mun lakkalaatikkoon. Näitä mä todellakin koin ihan aikuisten oikeasti tarvitsevani! Vastaavia kun mulla ei vielä ole.



Meitsi ei osaa ottaa kuvia ilman salamaa, vaan saa kaikki kuvat tärähtään. No, koettakaa kestää. Yllä siis Cittarista jo aikoja sitten varaamani Rimmel 60 seconds 610 Pompous. Ihana tumma violetti, jossa hopeaa pientä glitteriä seassa. Oikealla Hot Looks nro24 Shameless, joka on tuommoinen tumma kimmeltelevä turkoosi.



Seppälästä nappasin mukaan myös kultaisen lakan, se on Wild and Crazyn Madriel. Nyt on samaa merkkiä sekä kultainen että pronssinen. Kuvassa oikealla Lumene Natural Code 9 Live it Up, joka on ihana sininen! Eka Natural Coden lakkani muuten.

Saa nähdä koska nää lakat pääsee kynsiin asti, kun on taas niin paljon ihania lakkoja, etten osaa valita mitä seuraavaksi kokeilla! Viikonloppuna ehdin toivottavasti tehdä uudet kynnet. Ois yks menokin, johon haluisin uudet kynnet tehdä.

Eikä kaikki mun viimeaikaiset ostokset oo liittyneet vain kynsiin... Nää on jo useamman päivän vanhoja, mutta en oo vielä ehtinyt kuvata/postailla. Tää eka oston on itse asiassa vielä äidin sponssaama noin viikon takaa.



Tämä leffahan oli pakko saada omaksi, että pääsin kunnolla katsomaan sen. Leffateatterissa kun Burleski ei täällä Kuopiossa ollut. Katsottiin ehti äidin kaa tää! Christinalla on niin upea ääni ja voi kun tää on kyllä visuaalisesti ihanan näyttävä leffa!

Sit toinen ostos oli myös ihan pakollinen, kun siitäkin sain henkkarialen ja onhan mun opeteltava biisit ulkoa syyskuuksi.



Pakko todeta, että Britney oli kaikissa levyn promokuvissa tosi hillitty ja tyylikäs. Ei mitenkään yliprovosoiva tai tosi alasti. Tämä on siis erittäin positiivinen asia. Jotenkin paljon aikuisempi ja elegantimpi Britney näkyi näissä kuvissa. Ja luonnollisen kaunis, ei mitään överimeikkejä tai kirkuvia värejä.





Bongasin mä yhdet ihanat kengätkin B:n jalasta. :P Oisivat saaneet näkyä vielä paremminkin mun puolesta.



Loppuun vielä mun shoppailuasu.



Toppi Broadway
Caprit jotkut lastenosaston alelöytö...



Topissa on olkaimissa ja selässä hienot paljettiyksityiskohdat, mutta empä onnistunut saamaan selkää oikein kuviin...



Housuissa on toisessa puntissa tuommoinen ihana kukkakuvio, joka ehkä jotenkin näkyy jopa tässä vikassa kuvassa. :)

2 kommenttia:

  1. Olipa hyvän värinen tuo Rimmelin lakka. Ja Natural Codea voin suositella, itselläni on niitä muutama ja samoin tuo samainen sininen :)

    Olitkos käynyt jo mun blogillani vierailemassa? Olen tässä hamunnut uusia lukijoita, niitä kun ei ole vielä montaa...

    VastaaPoista
  2. Mustakin tuo Rimmel on tosi täyteläisen värinen ja tykkään! Työkaveritkin kehui. :) Lumenen lakoista tykkään ite paljon, mutta en ole jostain syystä yhtään Natural Codea ole aiemmin ostanut. Sitä violettia ja vaaleanpunaista glitteriä oon kyllä usein hipelöinyt kaupassa. :D

    Oon joskus mielestäni sun blogissa käynytkin, mutta käydäämpä nyt uudestaan ja ehkä muistan liittyä lukijaksikin. :)

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!