keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Tuoksuu marjoilta!

Mun kynnet tuoksuu ihan marjoille ja hedelmille! Oon aika in löööööv tohon Rimmelin tuoksulakkaan ja nyt harmittaa ettei tullut hankittua niitä aiemmin kun oli muitakin värejä.




Nää kynnet mätsää ihan kivasti mun hiireenkin! :)



Tuoksu oli niin ihana, että päätimpä laittaa tätä varpaankynsiinkin. On tää värikin tosi kaunis ja parilla kerroksella sai jo tosi peittävän lopputuloksen. Nyt siis luvassa harvinainen kuva mun varpaista.



Lakkaan aika vähän varpaiden kynsiä, koska mulla on niin rumat varpaat (tanssijan jalat). Kesällä tulee joskus laitettua lakkaa varpaidenkin kynsiin, kun kynnet saattaa näkyä. Tykkään mätsätä varpaat sormien kynsiin.

Ja sitten täytyy hehkuttaa, että nämä ihanaiset tippuivat postiluukusta eilen!



Tilasin Dazzling Nailsista Bundle Monsterin laattoja ja nyt ne ovat täällä! Tilasin seuraavat laatat: BM04, BM05, BM10, BM11, BM16, BM19 ja BM21.

Mun oli tarkoitus laittaa kynsiini vain rusetteja vanhalla Konadin laatallani, mutta nyt oli pakko testa myös yhtä uutta laattaa. Käytin siis Konadin m59 laattaa ja BM:n laattaa BM05. Leimailla päätin valkoisella lakalla, niin erottuvat ainakin kuviot hyvin tuosta punaisesta pohjasta.



Ihan hyvin alkaa jo vähitellen osua kuviot kohdilleen ja hyvin tarttuu kuviot leimasimeenkin. Eli kyllä tää leimailu on ajan kanssa helpottunut ja nopeutunut. Harjoitus tekee siis mestarin! Mun pitäis vaan useammin muistaa kaivaa kaikki laatat esiin. No, nyt on motivaatiota, kun on noin ihania uusia laattoja! Ja lisää muuten tekis mieli tilata!



Valitsin rusettien seuraksi mansikoita, kun ne sopii punaiseen, vaikka en mä tiedä sopiiko rusetit ja mansikat yhteen? No, söpöt nää kynnet ainakin on! Noi rusetit vaan on vähän leveitä pikkurilliin yms, niin laitoin niitä tolleen kenoon... Täytyy ens kerralla muistaa laittaa peukaloon se levein kuvio... Kädet ei ole keskenään ihan samanlaiset, huomaatteko eroavaisuuden? :D Tämän tekstin yllä siis oikea- ja alla vasen käsi.



Mä sain aika hauskan ja haastavan haasteen, joka mun täytyy tehdä tässä lähiaikoina! Koetan saada kuvia sitä varten kasaan ja pähkäillä vastauksiani tässä pari päivää... Ei oo meinaan helppo homma! Mutta haaste on otettu vastaan! :)

2 kommenttia:

  1. Hyvä et laatat tuli perille! Ja vähän ehdit jo testaillakin, ihan loistavastihan noi rusetit ja mansikat sopii yhteen. :)

    VastaaPoista
  2. Hyvä kuulla, ettei mun rusetit ja mansikat tunnu ihan omituiselta yhdistelmältä. :) Nyt koetan ehtiä huomenna laittaa uudet kynnet kun olisi lauantaina menoa ja tahtoisin vielä paremmin testata noita uusia laattoja! Tai sitten teen jonkun kivan ranskiksen, kun semmoinenkin on ollut suunnitelmissa. En tiedä! Riippuu kai minkä väristä laitan päälle, mutta kun sitäkään en vielä ole päättänyt! :D

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!