maanantai 18. heinäkuuta 2011

Viikonlopun vaatetusta

Jee, mun tilaus MiMaxilta tuli perantaina! En kuitenkaan esittele vielä tilauksen sisältöä, vaan tässä tulee nyt viikonlopun asukokonaisuuksia. Oli aika kiire viikonloppu, paljon menoja, töitä ja vähän nukkumista. Onneksi ensi viikonloppuna saa olla vähän enemmän rauhassa.

Lauantai-iltana näytin tältä:


Mekko Make
Kengät Inspire
Vyö Gina Tricot(?)
Korvikset lahja kaverilta

Mä en todellakaan osaa ottaa kuvia tolla mun digikameralla ilman salamaa niin, että ne ei tärähtäis. Argh. Luulin ottaneeni tarpeeksi monta kuvaa, että joku ois ees hyvä, mutta kaikki ne oli enemmän tai vähemmän tärähtäneitä...



Yllä olevassa kuvassa näkyy jo jotenkin mun uudet kynnetkin, joten esitellään ne tähän väliin. Mun oli tarkoitus tehdä viikonloppuna kokonaan uudet kynnet, että ne ois sit nätit riennoissa, mutta eihän mulla ollut niin paljon aikaa. Pohja on siis sama Rimmelin tuoksuva lakka ja koristelut tein vain uusiksi. Mulla oli pieni kriisi kun ei nää meinanneet millään onnistua kun tein ensin vähän erilaisen kokeilun, mutten ollut tyytyväinen ja sitten päädyin tällaiseen lopputulokseen.



Leimaukset Konadin laatalla M15, joka mulla on jo ollut pitkään.



Lopulta sain aikaan liukuvärjäyksen kun töpötin/levitin kynsien kärkiin Nailpolishin Ultimate Glitteriä (tosi vanha lakkaja vähän paakkuuntunut, mutta kyllä kynsilakan notkistaja auttaa!) ja Lumenen lakkaa nro8 eli Viettelys. Tuo viettelys oli muuten aivan mainio ja oikein über kimmeltävä! Täytyy päästä testaamaan sitä koko kynnelle pian!



Ja sitten seuraavaan päivään, eli sunnuntaihin ja mun asuuni kun käytiin leffassa katsomassa se vika Harry Potter. Leffan jälkeen käytiin vielä terassilla ja kävin kyllä hakemassa vähän lisävaatetta, koska ilta oli aika kylmä, mutta periaatteessa tällä mentiin.


Mekko Belcci
Legginsit Line Collection

Käyttöön pääsi jälleen tuo uusi tunikani, joka on kyllä tällä hetkellä aika ykkönen, mitä vaatteisiin tulee. Helma on tosiaan ommeltu sivuilta kiinni aika pitkälle ja siksi tässä on musta kiva erilainen malli. Henkarissa sama mekko/tunika löytyy täältä.



Tähän loppuun vielä pari luonnollista melkein meikitöntä kuvaa ja nutturahärpäke.



Ja hei, tässä on mun söpö trimmattu poika! Cuteeee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!