keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Viimeisin tilaus ja markettiostos

Perjantaina ennen töihin lähtöä postiluukustani tipahti kirjekuori, jonka sisältä paljastuivat nämä!



MiMaxin tilaus siis kotiutui, kuten jo aikaisemmassa postauksessa kerroin! Nyt vähän lähikuvia tilatuista tuotteista.



Hankin vihdoin tuon mustan Konadin lakan. Nyt vaan pitää päästä testaamaan! Ostamatta en voinut olla tuota ihanaa China Glazen oranssia lakkaa! Se on niin herkullinen! Sävy on siis Papaya Punch.



Konadin laattoja tarttui mukaan kolme. Yksi mun piti oikeasti tilata, mutta sitten päätin ottaa sille pari kaveria vielä. Tilain siis M55 (lisää hedelmiä), M60 (kokokynnen kuvioita) ja S8 (tassijoita). Tuo tanssilaatta mun piti siis alunperin vain tilata. Se oli ihan must mulle.



Tilasin myös pari tarra-arkkia, kun olivat halpoja. Nämä kuluvat varmaan aika nopeasti. Kukat on hirmu käytännöllisiä.



Paketissa oli peini kiva yllätys, meinaan pieni pussi (5kpl) tuommoisia kukkasia. Ne olivat joku ilmaislahja ja olin tästä tosi iloinen! En tiedä koska näitä tulee käytettyä, kun en kovin paljoa voi käyttää tuommoisia isoja ja paljon kynnestä kohoavia koristeita, mutta kyllä mä nää jossain vaiheessa testaan. :)



No, eivätpä nämä kynsijutut riittäneet mulle, vaan kävin vielä töiden jälkeen vähän ostoksilla. Nyt mukaan tarttui vihdoin uusi pikakuivattaja. Edellinenhan on jo ihan lopussa. Testaan nyt tuota Sally Hansenin pikakuivattajaa, saa nähdä mitä tykkään. Toivottavasti on hyvä, oli meinaan vähän halvempi kuin Trindin, joka mulla nyt on.

Löysin myös vihdoin jostain valkoisen koristelukynän. Oli tää vahan hintava, kun joku Seppälän versio ois ollut varmaan about 3e, mutta onneksi sain henkilökunta-alen. :) Ja tässä on nyt kaksi päätä eli sivellin ja kynä. Täytyypä testailla pian...



Sitten jotain pinkkiä! Mä nimittäin sain vihdoin hommattua itselleni kalenterin ja sattuipa mukaan tarttumaan pari lakkaa, jotka mätsää aika hyvin kalenteriini. :)



Oli muuten tosi viakea löytää kalenteri, jossa ois tarpeeksi tilaa mun merkinnöille. Tässä on siis joka päivälle oma sivu, niin mahtuu kunnolla kirjoittamaan sitten lukujärjestyksiä ja työvuoroja joka päivälle. Onneksi ulkoasukaan ei oo ihan kauhee, vaan löysin ees pinkin version tästä. Olin jo ihan tuskissani, etten ikinä löydä mitään kaunista ja hyvää. Tää menettelee ja oon nyt tosi tyytyväinen kun voin alkaa ajoissa merkkaamaan syksyn menojani.



Lakat on jälleen kerran Lumenen. Mä vaan tykkään tästä merkistä. Lakat on laadukkaita ja harja sopii mun kynsille. Mulla on kohta varmaan tää koko koelma? :D Ostin nyt siis sävyn 7 Kulkija ja 10 Odotan sinua. 7 on semmoinen oranssihtava vaaleanpunainen, mutta kuitenkin aika nude ja 10 on tumma vaaleanpunainen, mutta ei niin pinkki kuin jo aiemmin saamani 22 Kukkiva niitty.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!