maanantai 12. syyskuuta 2011

Moves Like Jagger

No ei ole vaikea otsikosta arvata, mikä biisi pyörii päässä....



Aika vähälle on jäänyt kysnsikuvat nyt viime aikoina, mutta tähän on tulossa ehdottomasti muutos, ei pelkoa! Inspiraatio kynsien lakkailuun on nyt suuri ja toivottavasti aikaakin riittää. Mulla on nyt muutamat kynnet rästissä kun olen vain laiskasti jaksanut kuvia siirtää koneelle.

Ekana vähän esittelyssä ihan yksivärisiä lakkauksia. Tarkoituksena oli saada siniset kynnet. Näitä lakkoja en ollut vielä testannut, niin nyt piti päästä testaamaan. Flomarin sinistä lakkaa laitoin ensimmäisenä. Tämä on muka neon, mutta musta tää on aika perus sininen. Yksi kerros ei peitä vielä oikein mitään, kuten kuvasta näkyy.



Kaksi kerrosta oli jo ihan hyvä (kuva alla), mutta itse laitoin vielä kolmannen.



Sitten pistin päälle vielä Lumenen Natural Codea (tässä kuvassa), jolloin sain kivan eloisan ja kimaltelevan pinnan. Sävy on siis 9 Live it up.



Oli tarkoitus näitä jotenkin koristellakin, mutta en missään välissä ehtinyt.



Sitten vielä esittelen muutamia ihanuuksia, joita olen huutanut Huuto.Netistä.

Ensin Color Clubin kaunokaiset. Nämä maksoivat 10,50e + postarit. Ei paha. Varsinkin kun olin tilaamassa tuon kultaisen lakan Cesarsilta, mutta onneksi en vielä ehtinyt.




Sävyt ovat: Haute Couture 812, Love 'Em Leave 'Em 867, Coral Cascade 753, Rule Breaker 870 ja Gossip Column 888.

Eikä ne huudot tähän vielä lopu. :D Huusin itselleni söpöä O.P.I.:n minipulloja. Pari kymppiä noihin meni. Mutta voi herran jumala noi on söpöjä! Ja kaikki nämä ovat avaamattomia.



Sain pienenä yllärinä eräältä kaveriltani vielä yhden lakan, nimittäin tuollaisen kivan vaalean vihreän. Kaverini sen voitti eräästä arvonnasta ja ei sillä mitään tehnyt. Onneksi tuli ajatelleeksi mua ja nyt mulla on vielä yksi uusi kiva lakka! Mitään tän väristä mulla ei vielä olekaan.



Yllä olevasta kuvasta hahmottaa ehkä paremmin noiden minipullojen koon?

Creativen lakka on sävyltään 413 Sour Apple, kuten alla olevasta kuvasta näkyy.



Koskahan sitä ehtii testaamaan noita kaikkia uusia ihanuuksia?! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!