perjantai 21. lokakuuta 2011

Live to Dance

Mä en ymmärrä mihin tää ohjelma katosi telkkarista?! Finaalia ei mun mielestä koskaan eistetty?! Höh. Katoin sit netistä ja tiesin mä kyllä voittajankin etukäteen. Mutta mä lupasin jossain vaiheessa lisää videoita näistä kilpailijoista, niin tässä tulee. Aiemmin postasin siis pari videota suosikeistani. Tsekatkaa ihmeessä White Tree Fine Art, jos ootte missanneet sen.

TWITCH

Hieno ryhmä, jossa yksi poika ja monta tyttöä. Näyttävät asut ja porukka pääsi finaaliin asti. Alla ensin video karsinnoista ja sitten semifinaalista. Kumpi on hienompi? Itse en oikein osaa päättää.





D'Angelo & Amanda

Tämä kaksikko sai kyllä mun leuat loksahtaan. Kästtämättömän taitava pari! Ja niin nuoria. Tai tuo tyttö tässäkin mut saa lyötyä ällikällä. Poika tukee hyvin pariaan. Mutta harvoin näkee noin kauniita ojennuksia ja hyvää tekniikkaa näin nuorilla. En vain saa silmiäni irti tuosta tytöstä. Järkyttävän kaunis! Voisi tietty vähän rajoittaa tuota meikin määrää kun on lapsi... Mutta aikamoinen kaunotar hänestä kyllä kasvaa. Kaksikko on aika symppiksen oloinen haastatteluissakkin. Likka pomottaa tuota poikaa ihan kympillä! :P



Pienet lapset tanssimassa kilpatanssia on kyllä aina jotenkin myös vähän pelottavan näköistä. Ainakin mun mielestä. Miniaikuisia. :D Mutta kaksikon eistys on vähän muutakin kuin vain kilpatanssia ja siitä plussaa minun mielestäni.



 Muita huomion arvoisia

Sitten vielä jotain muuta, nimittäin aika älyttömän hellyyttävä vanha pari! Siis he ovat oikeasti jotain 80v!?! Siis mitä hemmettiä!? Mä haluan olla noin sähäkässä kunnossa kasikymppisenä!



Kendall Glover, 11v. ja hän pääsi muuten ainoana soolotanssijana finaaliin. Tämä karsintaesitys oli musta hyvä. Lahjakas tyttö. Vähän turhan paljon meikkiä, mutta tanssia osaa. Onhan tässä tytössä jotian mieletöntä säteilyä, eihän sitä muuten yksin pystyisi täyttämään koko lavaa.



Löysin kyseisestä tytöstä enemmänkin videoita YouTubesta. Tässä yksi mielestäni esittelemisen arvoinen. Jäi mieleen! Tää "musa" on tosi mahtava!



Ja alla olevassa videossa Kendall on vasta 8-vuotias. Ei ihme, että jenkeistä tulee niin lahjakkaita tanssijoita, kun siellä reenataan jo niin nuorena niin tosissaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!