sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Sunnuntain jumituspostaus

Mä oon bongannut parista kynsiblogista ihan mahtavan "31 päivää" haasteen! Aion ehdottmasti sen toteuttaa, mutta nyt mietin vain toteutanko ensin sen teemaviikon vai tämän haasteen? Ehkä mä hoidan jo pitkään suunnitteilla olleen teemaviikon eka pois alta.

No, nyt nopsasti esittelen yhdet kynnet ja pari asua, joissa näkyy noita edellisessä postauksessa esiteltyjä juttuja.

Mä pidensin vähän kynsien kestoikää ja tuputtelin viimeksi esiteltyjen kynsien päälle sinistä OPIn graffittilakkaa tai siis shatterhan se on OPIn nimeämänä. Toi graffitti toimii aika hyvin tolleen tuputeltuna, pitää ehkä käyttää samaa tekniikkaa toistekin!



Väri oli aika herkullinen ja täytyy laittaa pian toistekin tota sinistä shatteria! Ehkä jonkun violetin lakan kanssa? Tai se voisi näyttää kivalta myös jonkun glitterin kanssa...

Sitten pari päivän asua tähän väliin, kun näitä on näkynyt viime aikoina aika huonosti. Se johtuu lähinnä siitä, että kouluun tulee lähdettyä aika usein ihan kolitseissa kun koulu on vain treenitunteja, joten hirveästi ei ole esiteltävää asurintamalla.

Ei kyllä ole hurraamista tuossa kuvalaadussa, kun olen yrittänyt valokuvata peilin kautta... Ja pieni huomautus minulle itselleni: Oisko aika joskus pyyhkiä pölyt tosta peilistä?!

Mutta siis, uusi mekkoni pääsi hyvinkin pian käyttöön.



Mekko: Link
Toppi: H&M
Sukkahousut: jotkut ikivanhat :D

Mä olen nyt kovasti ihastunut mekkoihin ja shortseihin. On musta mekot ja hameet aian nättejä ollut, mutta ennen olen suosinut kyllä selkeästi housuja. Katotaan kuinka paljon noita mekkoja ja shortseja pystyn nyt talven ja pakkasten tulon jälkeen käyttämään, mutta yirtys on ainakin kova. Hankin syksyllä H&M:ltä ihanat mustat shortsit ja niitä olenkin nyt käyttänyt legginsien ja sukkahousujen kanssa. Alla yksi esimerkki.



Takki: H&M
Panta: Indiska
Sormikkaat: ?
Legginsit: Doogood
Saapikkaat: DLS
Neule: H&M
Paita: Seppälä
Shortsit: H&M

Veeti on aika ihana kun se tunkee aina kuviin kun mä koetan kuvata vaatteitani. :) En ole pitkään aikaan mitään Veetistä sen paremmin postaillut, mutta pojalle kuuluu nyt oikein hyvää, eikä sen keväällä tapahtuneen äksidentin jälkeen ole onneksi ollut kummempia ongelmia. Pojan karva on kasvanut ihan sikana ja otin pari kuvaa tässä viikonloppuna, kun olin oikein harjannut pojan pörhöiseksi! Eli kuvia Veetistä koetan muistaa postata myöhemmin.

2 kommenttia:

  1. Kiitti ! :) Kyllä se nytten miellyttää enemmän omaakin silmää (: Aina vaan laiska muokkailemaan ;D

    Tykkään noista kynsistä ! Ihana sininen ! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos ooka, mustakin tuo sininen on tosi ihanan värinen! Hyvän lakan tuo poikaystävä osasi ostaa. :)

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!