maanantai 21. marraskuuta 2011

Mähän siis voitin!

Enpä ole muistanut yhtään hehkuttaa, että mä oon kerrankin voittanut jotain! Kynsilakkahamsteri meinaan järjesti uusinta-arvonnan ja satuin voittamaan toisen tarjolla olevista palkinnoista. Ja tämmöinen paketti se sitten kotiutui...



Ja hieman tarkemmin tarkasteltuna, mitä kaikkea kuoresta löytyikään...



Sain kultaista koristeluteippiä ja fimoja & strasseja kiekoissa. Olen noista fimoista nyt innostunut, joten niistä olin erityisen innoissani. Koristeluteippiä mulla ei entuudestaan edes ollut.



Tarra-arkit olivat myös kivan näköisiä. Keltiaset kukat olivat ainakin ihanan kirkkaita! Sen lisäksi sain pienen pullon simpukkamurskaa ja tuollaisia kuusikulmaisia glittereitä. Juuri oikein värisiä minun makuuni. :)



Paketissa oli myös korjauskynä ja sivellin. Yhden korjauskynän jo omistan (en ole vielä testannut) ja kiva päästä testaamaan kahta erilaista. Voisin näistä tehdä jonkun vertailun vaikka?



Ja sitten ehkä se "tärkein", eli kynsilakka? Aika herkullisen näköinen Evelinen  hologrammilakka! Täytyy päästä testaamaan pian! Ja katsokaa miten söpö kumilenkki!



Mä en oikeasti ikinä voita mitään! Ja ties kuinka moneen arvontaan mäkin olen osallsitunut... Tämä tuli siis tosi puskista, mutta osaan nyt kyllä iloita, että joskus se arpaonni suosii muakin.

2 kommenttia:

  1. Paljon onnea voitosta ! :)
    Miutakin onnipotkas tässä Kynsilakkahamsterin uusinta arvonnassa ;D

    VastaaPoista
  2. Ai sä olit se toinen voittaja! Onnea sinne siis myös! Hauska kun en yhtään tiennyt, että mitä olen voittanut kun en muistanut enää yhtään mitä oli palkintona... Oli kiva ylläri odottaa sitä kuorta. :)

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!