maanantai 6. helmikuuta 2012

Jee jee jee!

Ihan hyvin pikainen postaus tähän väliin. Voin tässä nyt muutenkin ilmoittaa, ettei tällä viikolla ole hirveästi aikaa bloggailla, koska meillä on keskiviikkona enskari Lumikuningattaresta ja to & pe näytöksiä. Aamupäivällä on koululais/päiväkotinäytös ja illalla sitten "varsinainen show", johon on myyty lippuja ihan lippupisteen kautta. Jännitystä tähän hommaan tuo vielä lisää se, että meidän luokalla riehuu joka influenssa/kuume/flunssa, joka on kaatanut suuren osan tanssijoista ja esiintyjistä sängyn pohjalle. Mutta onneksi keskiviikkoon on vielä aikaa parantua...

Mutta tuo "Jeejeejee" johtuu nyt siitä, että sain tänään hommattua lipun itselleni ja äidilleni Cirque du Soleilin Michael Jackson the Immortal World Tourille! Mä oon niiiiiiin innoissani. Ihan yhtä innoissani kuin jos pääsisin katsomaan itse Michael Jacksonia livenä. Ja kaikki kun varmasti tietää, ettei herraa voi enää nähdä livenä, niin tää on ehkä parasta ikinä. Mä oon toivonut tätä  show'ta Suomeen niin kauan kun oon vaan tiennyt kyseisen prokkiksen olemassaolosta ja onneksi Soleil ei pettänyt mua tälläkään kertaa, vaan suuntasi myös Suomeen Euroopankiertueellaan, kuten on aiemminkin tehnyt.

Mä oon fanittanut Cirque du Soleilia pitkään ja nähnyt ne jo kaksi kertaa aiemmin, kun ovat käyneet Suomessa. Mutta se, mikä tämänkertaisessa show'ssa on parasta on ehdottomasti Michael Jackson. Ihan sama, mitä ihmiset sanoo siitä ja tiedän MJ:n jakavan ihmisten mielipiteet, mutta ei mun mielestä kukaan voi kiistää sitä, millainen vaikutus Michael Jacksonilla on ollut musiikkiin ja tanssiin. Musta Michael Jackson on vaan jotain niin uniikkia ja upeaa. Olisin halunnut nähdä herran joskus livenä, mutta olin liian nuori silloin kun MJ konsertoi Helsingissa. Taisi olla vuosi -97?

Bongasin Mirjan blogista tän trailerin ja jaan sen nyt myös täällä. Aivan uskomaton show on varmasti luvassa!



Kyllä mua jännitti, että kuinkahan nopeasti liput menee ja saako sinne ees suht hyvää paikkaa. Ainakin täällä oli Sokoksella kamala jono kun sinne suuntasin vähän ennen yhdeksää. Oli kai jotain muitakin lippuja tullut tänään myyntiin, ettei vaan toi Immortal World Tour? Mutta sain ihan tyydyttävät paikat meille, kun halusin vierekkäiset. Ollaan tosi lähellä lavaa, vaikkakin vähän sivussa. Eikä hintaakaan lipuilla ollut nyt sitten kuin 70e, kun ne kalliimmat paikat oli jo menneet.

Nyt pitäis sitten jaksaa odottaa marraskuuhun! No, mulla on onneksi tämmöinen virittäytymiskeino... Pääsee varmasti tunnelmaan. :)





Meinaan mulla on Xboxille tuo Michael Jackson Experience ja sillä voin sitten reenailla sulavia tanssimuuveja kuin Michael! Eiköhän mulla ole muuvit hallussa marraskuuhun mennessä!

Nyt täytyykin suunnata jo lavaharjoituksiin! Tänään oli jo orkesterin kanssa päivällä yksi harkka ja nyt illalla toinen. Välissä vähän tekniikkatunteja ja jotain oon vähän yrittänyt syödäkin. Ysin jälkeen sitten kohti kotia ja huomenna taas uusiksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!