lauantai 21. heinäkuuta 2012

Haastekysymyksiä

Mä taidan olla tosi huono tekemään näitä haasteita kun näissä kestää näin kauan? No, yritän nyt parhaani mukaan purkaa tätä haastesumaa hitaasti mutta varmasti. Mulla on kestänyt ihan tuhottoman kauan tehdä tämä, mutta parempi kai myöhään kuin ei milloinkaan, vai miten sitä sanotaan? Haastavia kysymyksiä oli. :)

Eli haasteessa pitää vastailla toisten bloggareiden kysymyksiin (joita on 11) ja kertoa itsestään 11 faktaa. Sen jälkeen keksitän omat kysymykset muille bloggaajille ja haastetaan heidät. Toivottavasti muistin nyt ulkoa suurinpiirtein nämä säännöt oikein. :)

Nyt alkuun se 11 faktaa pöytään:
1. Mun lemppari lomakohde on ehdottomasti Kreikka ja Rodoksen saari. Siellä voisin käydä vaikka monta kertaa vuodessa.
2. Tykkään käyttää villasukkia kotona, jopa kesällä, koska mun jalat palelee helposti.
3. Inhoan kun joku tv-sarja jää jännään kohtaan jakson loppuessa. Siksi tykkäänkin katsoa useamman jakson kerralla putkeen yhtä sajraa.
4. Nykyään pidän enemmän vihreästä ja sinisestä kun olen alkanut lakkaamaan enemmän kynsiäni ja käytän myös kynsillä vihreää ja sinistä. Ennen en oikein pitänyt kyseisestä väreistä.
5. Haluan käydä valkaisemassa hampaani.
6. Tykkään paljon syödä ja nukkua. Voisin melkein sanoa, että ne ovat parhaita harrastuksia. :D
7. Pidän kaikesta yliluonnollisesta ja esim kirjallisuus ja tv-sarjat tähän aihepiiriin liittyen kiinnostavat minua.
8. Myös uskonnot kiinnostavat ja uskonto olikin lempiaineeni koulussa.
9. Haluaisin joskus kääpiövillakoiran.
10. Vasemmassa käsivarressani on arpi, koska olen kaatunut pyörällä lapsena.
11. Haluaisin osata laulaa.

Nämä kysymykset sain Sunshine makes me smilesta:

1. Omistatko auton/ajokortin ja aiotko semmoiset hankkia?
Omistan ajokortin ja autonkin periaatteessa, muttaauto jäi äidille kun muutin Kuopioon opiskelemaan. Saan takaisin kun palailen opiskelemasta tai hankin sitten toisen...

2. Onko suklaa vastaus kaikkiin ongelmiin?
Ei ehkä vastaus, mutta helpotus. :)


3. Onko sinulla lemmikkiä? Haluaisitko?
Onhan mulla! Maailman söpöin kitukasvuinen bichon frise, joka tottelee nimeä Veeti. Joskus olen halunnut myös kamalasti marsua. Ja koirista oon aina pitänyt.



4. Suosikki bändi/artisti?
En mä osaa sanoa! Mä tykkään paljon kaikesta jazzista, bluesista ja kaikesta svengaavasta. Yleensäkin musasta, jota on kiva tanssia. Pop ja r'n'b on hyvää. Madonna, Michael Jackson, Christina Aguilera, Britney, Chisu, Jenni Vartiainen... Lista on ihan loputon. Aika paljon tykkään naislaulajista.

5. Ärsyttääkö sinua arvontamainokset blogeissa?
Ei kun musta on kiva löytää sitä kautta arvontoa, joihin osallistun. :D Ja joskus on löytynyt tosi hyviä blogejakin!

6. Saat kolme toivomusta, mitä toivoisit? (ei saa toivoa lisää toivomuksia)
Aika paha... Varmaan tyyliin että eläisin loppu elämäni onnellisena ja rakastettuna. Sopivasti rahaa, ettei olis ikinä koskaan mitään rahavaikeuksia. Hyvää elämää kaikille mun läheisilleni.

7. Oletko aamulla ärtynyt?
Joo, taidan mä olla. En ole mikään aamuihminen... :D

8. Olitko kiltti lapsi, vai kauhukakara?
Olin mä tosi kiltti, musta äiti pääsi sopivan helpolla. :)

9. Jatka lausetta: Onni on _.
Tosi kliseistä ehkä, mutta "pieniä asioita". Se on niin totta.

10. Onko sinulla tapana jättää asiat viimetippaan?
No joo ja ei. Toisaalta haluan suunnitella ajoissa, mutta oon sitten aika laiska esim siivoamaan tms.

11. Mitä pelkäät?
Korkeita avaria paikkoja. Ja välillä vähän myös sitä, että jotian kamalaa tapahtuu itselle tai läheisille.



Nämä kysymykset sain Ehkä huomenna on kaikki toisin Ookalta:


1. Viimeksi näkemäsi elokuva elokuvateatterissa ?
Lumikki ja Metsästäjä ja nyt pitäis taas päästä leffaan, kun menee hyviä leffoja...

2. All-time-favorite -biisi ? Miksi ?
Apua. En mä pysty sanoon vain yhtä. Mä rakastan musiikkia yleensä. 

3. Miten asut ? (kerrostalo/rivitalo/omakotitalo, yksin/perheen kanssa/kumppanin kanssa jne.)
Asun kerrostalon neljännessä (ylimmässä) kerroksessa kaksiossa avomiehen ja koiran kanssa.

4. Jos saisit nyt 50 € mihin käyttäisit sen, jos et saisi laittaa sitä säästöön ?
Kai mä ostaisin kynsijuttuja... :D Tai vaatteita/kenkiä. Tosin kynsijuttuja sillä sais enemmän, joten vastaan kynsijuttuja. :)

5. Ostatko vaatteesi mielummin netistä vai kaupasta ?
Kaupasta, koska tykkään sovittaa ja hypistellä vaatteita. Ja vaatekaupoissa kiertäminen on kivaa! Tykkään kasata älyttömiä vaatevuoria syliini ja mennä sitten sovittamaan. :)

6. Mikä on viimeksi lukemasi kirja ? Suosittelisitko ?
Tällä hetkellä on kesken Sookie Stackhouse -sarjasta yksi kirja, suosittelen kyllä lämpimästi kyseistä sarjaa, ainakin vampyyrifaneille.


7. Oletko siisti ihiminen ? Eli onko asuntosi/huoneesi aina tip top kunnossa vai kuin pommin jäjiltä ?
Olen siisti kun sille päälle satun, mutta myös hyvin "hajamielinen taiteiljaluonne", jolla ei niin haittaa, jos on vähän tavaroita hujahajan. Tykkään monesti jättää tavaroita esille, koska sillä tavalla ne löytyvät helpommin ja lopputulos voi olla vähän hallittu kaaos. Mutta välillä saan semmoisia siivouskohtauksia, että kaikki pitää saada siististi kaappeilin jalaatikoihin. Ja kyllä mä oon aika tarkka esim imuroinnin suhteen, ettei sitten löydy heti villakoiria jostain, vaan kaikki nurkat pitää ottaa kunnolla. Niin ja kaikki astiat pitää laittaa heti tiskikoneeseen, eikä lojumaan tiskipöydälle.

8. Mikä on parasta bloggailussa ?
Varmaan se, että saan jossain esitellä kuvia mun kynsistä ja kertoa kaikesta mua kiinnostavasta elämässäni. Ja sitten vielä joku tykkää lukea sitä ja ehkäpä jopa kommentoida! Ihanaa, kun joku on kiinnostunut mun jutuista. :D

9. Lemppari kynsilakkasi ?
Oijjoi, paha. Mä oon tässä jo yrittänyt tosi pitkään tehdä sitä top 10 haastetta, jossa pitäis esitellä kymmenen lempparia ja sekin on mulle jotenkin ylivoimaista. :D Jos mä yritän vastata tähän, niin se ois joku ihana vaaleanpunainen, jota voisin pitää vaikka joka päivä kyllästymättä koskaan. Vastaan nyt MO:n Lili's Pink.




10. Käytätkö paljon asusteita ? Mikä on suosikkisi ?
Tykkään hirmupaljon erilaisista korviksista. Kaulakorutkin on kivoja, mutta ehdottomasti eniten käytän erilaisia korviksia. Sormuksia en osaa käyttää enää, ennen käytin niitä paljon. Myös hiuksissa on kiva käyttää jotain koristeita (kukkia, rusetteja, yms). Pitäis käyttää varmaan enemmänkin, mutta en aina jaksa kamalasti asustaa, kun kaikki korut yms on otettava pois sitten tanssitunneille. Käytännöllisyyssyistä ne sormuksetkin on vähän jääneet.

11. Mitä haluat tulevaisuudeltasi ?
Haluan pystyä elättämään itseni tanssinopettajan työllä, haluan oman kodin ja naimisiin, ehkä lapsen/lapsia joskus tulevaisuudessa. Haluan olla onnellinen. Semmoista aika perus. :)

Ja sitten niitä omia kysymyksiäni...

1. Luetko paljon blogeja?
2. Mitä täytteitä on yleensä pizzassasi?
3. Pidätkö matelijoista, käärmeistä tai hämähäkeistä?
4. Mihin haluaisit matkustaa?
5. Teetkö/pitdätkö/harrastatko jotakin sellaista, mikä mielletään poikamaiseksi tai jotenkin "miesten jutuksi"?
6. Kirjoitatko ikinä enää oikeita kirjeitä tai lähetätkö postikortteja?
7. Mikä oli suosikki tv-sarjasi lapsuudessasi?
8. Keräiletkö jotakin tai oletko joskus keräillyt?
9. Suosikki marja?
10. Televisio vai tietokone?
11. Mikä on suosikki herkkusi? Tykkäätkö esim jäätelöstä, pullasta, karkista vai kaikista?

Tosi moni on jo tän tehnyt... Jos ette jaksa keksiä itse kysymyksiä, niin vastailkaa edes mun kysymyksiin. :) Kaikki, jotka ei ole tätä tehneet, saatte vapaasti vastata mun kysymyksiin. Jos joku tän intoutuu tekeen, niin linkatkaa ihmeessä vastauksenne mulle, niin mä käyn tietty lukeen! :) Lisäksi haastaisin seuraavia henkilöitä tekemään tämän:
Kaisa
Suvi
Anniina
Janita
kata
Suvi
Taru
Sanna & Nunnukae

2 kommenttia:

  1. Hahaa, kerrankin jotain millä voi periaatteessa pommittaa takaisinkin :D http://suvi.bigdipper.fi/2012/07/well-always-have-paris.html

    VastaaPoista
  2. Hei jee, tanssiaiheisia kysymyksiä! Ehdottomasti vastaan, vaikka noi oli kyl aika haastavia! :)

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!