torstai 26. heinäkuuta 2012

Sekalaista höpinää kynsien maailmasta

Miltä näyttää kiva postipäivä? No tältä:



Esittelen pakettien sisältöä jossakin myöhemmässä postauksessa, sillä mulle ois tulossa vielä pari muutakin juttua postissa ja ajattelin esitellä ne kaikki kerralla. Tein nyt vähän tilauksia varastoon, kun ens kuussa nousee postikulut, niin ajattelin järkevänä hieman säästää ja tilata ensi kuulle suunnittelemani jutu vielä tämän kuun puolella. Ens kuussa on kyllä pakko tehdä Cesarsille tilaus, koska heidän oma laattansa tulee myyntiin piakkoin ja se on pakko saada.

Arvatkaapa mitä mä jsut bongasin MiMaxin sivuta?! No nämä ja nämä! Vihdoinkin ovat tulleet myyntiin nuo glitteriset cracklet (eka linkki) ja metalliset cracklet myös! Noita glitterisiä mä oon kuolannut jo pitkään ja harmitellut, ettei esim Mimaxilla niitä ole ollut. Harmi vaan, että sinänsä cracklet vähän kyllästyttää jo kun niitä on joka merkiltä, niin monessa eri värissä ja jatkuvasti tulee vaan uusia. Kivoja ne on, mutta ei nyt kuitenkaan niin kovin kätännöllisiä. Joku vuoden tai parin tauko tekis varmaan ihan hyvää crackleille ja sitten niistä vois innostua taas uudelleen. Mutta mun o ehkä pakko saada edes yksi glitterinen crackle! Noi metalliset voin jättää kyllä väliin... Harmi kun just ehdin tilaan Mimaxilta tavaraa...

Mä yritin muuten ottaa teille kuvia siitä mun pimeässä hohtavasta lakasta. Kokeilin sitä vanhan lakkauksen päälle ihan vain kahteen kynteen ja kyllähän se toimi! Mulla vaan ei oo semmoista kameraa, että saisin sen hehkun pimeässä ikuistettua. Kun yritin ottaa kuvan hehkuvasta pullosta, niin se onnistui, mutta kynsistä ei. Vasemmanpuoleisessa kuvassa näkyy pullo ja oikean puoleisessa kuvassa yrittää näkyä ylänurkassa kaksi hieman hohtavaa kynttä. Kynsissä hehku ei kestänyt kovin pitkään, mutta pidinkin niitä vain hetken valossa ennen pimeään menoa. Pitänee testata tätä joskus vielä joka kynnelle. Musta ainakin tää on hauska keksintö. Tuohan käy hyvin päällyslakastakin.



Viime päivinä kynsimaailmassa (ainakin englanninkielisissä blogeissa) on kohistu tekijänoikeusrikkomuksesta, kun Sinful Colors varasti parin bloggaajan kuvia mainoslehtiseensä ja poisti heidän vesileimansa. Surkuhupaisinta tässä minusta on se, ettei kynsien tekoon oikeasti oltu käytetty yhtään Sinful Colorsin lakkoja, vaan aivan muita merkkejä. Toisessa kuvassa bloggaajalla on jopa Color Clubin pullo kädessä! Mitä kuluttajien huijausta... Revlon (joka omistaa Sinful Colorsin nykyään) on pyytänyt tapahtunutta anteeksi facebookissa ja he selvittävät asiaa nyt asianosaisten kanssa (eli bloggaajien, joiden kuvia on varastettu). Itse olen seuraillut tätä tapahtumaa niin blogeista kuin facebookistakin. Revlonin anteeksipyyntö löytyy muuten täältä, jos joku on kiinnostunut. Surullista ja käsittämätöntä, että tällaista tapahtuu. Ja tyhmää kuvitella, ettei siitä jäisi kiinni. Jos asia kiinnostaa enemmän, niin ainakin täällä blogissa on vielä juttua asiasta. Varkauksien kohteeksi joutuneet blogit ovat poistaneet toistaiseksi kirjoituksensa liittyen heidän kuviensa varastamiseen, eivätkä kommentoi aihetta ennen kuin se on käsitelty loppuun.

Bongasin muuten, että Wet'n'Wild olisi tehnyt Fergien nimeä kantavan kokoelman täältä blogista. Voiskohan näitä tulla myös Suomeen? Myös nämä Revlonin lakat näyttävät myös kiinnostavilta! Saa sanoa, jos jostain joskus bongaatte näitä!

Loppuun vielä terveiset Veeti-pallerolta.  Oon taas intoutunut kuvaamaan poikaa ihan urakalla ja saatte tekin nyt kestää näitä "katsokaa kun mun poika on söpö" -höpinöitä.



Nyt on muuten ollut jopa hieman kesäiset kelit ja siksi ei ole postauksiakaan tullut. Mä olen meinaan viettänyt aikaani ulkona, kun kerrankin on ollut vielä sopivasti vapaapäiviä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!