sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Uus takki

Talvi se tulee kovaa vauhtia ja huomasin kaipaavani uutta toppatakkia (mielellään semmoista vähän pidempää), kun satun omistamaan vaan kauheen määrän villakangastakkeja, enkä oikeastaan muita talvitakkeja. Villakangastakit on jotenkin nii "hienoja", että tuntuu tyhmältä yhdistää niitä johonkin kuluneisiin collareihin koulumatkoilla. Lähdin siis takin metsästykseen syyslomalla.

Taustoitan tätä vähän parilla asukuvalla, joista näkee mun kaksi tämänhetkistä lempparitakkia. Oon nyt syksyllä käyttänyt paljon H&M:n trenssiä (ostettu tänä syksynä), aina oikeastaan on ollut se päällä, kun oon pukeutunut johonkin treenivaatteita siistimpään.



trenssi H&M
farkut H&M
kaulahuivi GinaTricot
korvikset Seppälä
(Laukku on hankittu kai Anttilasta/Citymarketista joskus kaaaauuuuan sitten.)

Ja kun ilmat kylmenivät, kaivoin mun villakangastakit esiin. Tätä mustavalkoista oon pitänyt paljon ja ulkona on tarjennut hyvin! Huomasin syyslomalla, että tää oli ehkä vähän liian lämmin tuolla etelämmässä (Helsinki/ Hämeenlinna), mutta Kuopiossa on jo ihan sopiva keli tälle takille. Takki on jo yli vuoden vanha ainakin. Äidin kanssa Haloselta ostettu.



takki Trendy Line
farkut H&M
kaulahuivi H&M
laukku Adidas
korvikset Seppälä

Mun etsintä tuotti tuloksen ja löysinkin ihanan  perus "karvareunushuppuisen" toppatakin Hämeenlinnasta, vieläpä alehintaan. Alla pari kuvaa takista käytössä. Tää on mun viikonlopun löhöasu.



Takki Impuls
pipo Seppälä?
kaulahuivi GinaTricot
haalari Seppälä
kengät Inspire

Mä oon muuten suunnitellut ens viikolle teemaviikon! Eli paljon kynsiä tulossa! Nyt vaan vähän jännittää, ehdinkö mä huomenna saamaan sen ekan postauksen valmiiksi, kun on ihan super pitkä päivä ja hirveesti kaikkea tekemistä niin koulussa kuin töissäkin. Mutta illalla koetan ehtiä aloittamaan teemaviikon. Toivottavasti tykkäätte teemaviikosta! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!