keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Kuivashampoista

Eka kouluviikko loman jälkeen on alkanut kiireisesti. Mulla alkaa heti kaksi harjoittelua (sivuaine ja pääaine) ja kun otin vielä yhden sijaisuudenkin nyt alkuvuodeksi, niin mulle jää viikossa vain kaksi vapaailtaa. Huh! Toivottavasti tästä nyt jotenkin selvitään. Kunhan saan kaikki tuntisuunnitelmat, harjoittelusuunnitelmat, jne tehtyä, niin ehdin toivottavasti paremmin taas blogiakin päivittää. Mutta pakko samaan hengenvetoon todeta, että on ihanaa olla taas opetushommissa! Mä tykkään niin paljon pitää tanssitunteja! Tällä viikolla mun eka dance tunti oli jotenkin erityisen kiva, kun olin valinnut aika haastaviakin koreografioita optettavaksi ja pienten dance mixiläistenkin kanssa päästiin kivasti jammaileen!

Mutta nyt tämmöinen pikapostaus aiheesta, jota mun on pitänyt pitkään käsitellä blogissani.Nimittäin tuote, jota ilman en kyllä pystyis varmaan elään. Ja tämä ei liity mitenkään kynsiin. :D Nimittäin kuivashampoo.

Mä käytän harvoin mitään muita muotoilutuotteita hiuksissani. Ja käytän kuivashampoota melkein päivittäin. Tosi kätevää, kun hiukset hikoaa monta kertaa päivässä treeneissä, niin kuivashampoolla saa ne edes vähän freesimmän näköisiksi. Ja mulla on vielä tosi ohuet hiukset, joten siksikin kuivashampoota suosin, niin saan vähän volyymia hiuksiini. En joka päivä tai joka treenin jälkeen ehdi tai edes pysty hiuksiani pesemään, niin kyllä kuivashampoo on ihan yksi maailman parhaita keksintöjä. :)


Mun kestosuosikki on tuo ylemmässä kuvassa näkyvä Klipotekin kuivashampoo, mutta ostimpa kerran tuota Syossin kuivashampoota alennuksesta testiin ja ihan hyvää sekin oli. Melko samalla tavalla toimi mielestäni verrattuna Klipotekin tuotteeseen, eikä jättänyt hiuksiani harmaaksi. Tosin Syoss jäi mielestäni vähän ikävästi maistumaan suuhun. (Vaikken sitä siis suuhuni suoraan suihkuttanut, sanotaan nyt se vielä varmuudeksi! :D ) Klipotekin kuivashampoo kyllä saa kanssa välillä vähän yskimään, mutta se tuoksuu hyvälle, eikä jää maistumaan suuhun.

Mä ostan Klipotekin kuivashampoota aina Sokoksen alesta, nytkin kävin hakemassa vuoden vaihteen jälkeen pari pulloa.

Bongasin Kicksissä käydessäni tämmöisen kuivashampoon, joka sisältää siis hieman väriä. Kuulosti sen verran kätevältä (varsinkin sitten kun on taas mukavasti juurikasvua hiuksissa), että päätin ostaa yhden pullon testiin.


Onko jollain lukijalla mahdollisesti kokemusta tästä Batisten tuotteesta? Itse ajattelin ottaa tämän testiin sitten kun tosiaan omassa päässä on havaittavissa juurikasvua ja katsotaan auttaako tämä yhtään asiaa. Saa jakaa muutenkin omia kokemuksiaan kuivashampoista. :)

3 kommenttia:

  1. Minulla ei ole kokemusta tuosta Batisten kuivashampoosta, mutta muuten olen kyllä käyttänyt kahta eri kuivashampoota Batistelta ja kummatkin olivat mielestäni tosi hyviä :)

    VastaaPoista
  2. minulla ei ole kokemusta ollenkaan kuivashampoista ,sainkohan biozellin yhestä vip tilaisuudesta täytys testata sitä
    jonku blogissa oon nähny ton batiste vähä aikaa sit mut arvaa muistanko missä

    VastaaPoista
  3. Emmi: Kiva kuulla, että oot tykännyt Batistesta, joten toivottavasti tuokin kuivashampoo on hyvä. :)

    eekku: Mä tykkään Biozellinkin kuivashampoosta, mutta sitä saa usein vain niin pienessä pullossa, ettei mun oo oikein järkevää ostaa sitä, kun se kuluu heti loppuun. :)

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!