tiistai 4. kesäkuuta 2013

Mitä kynsille kuuluu?

Tuntuu, etten ole pitkään aikaan kirjoitellut kunnolla kynsistä? Tai ehkä se johtuu muutenkin hidastuneesta postaustahdista tässä kevään kiireiden seassa... Mutta nytpä tässä olisi teille tarjolla koostetta mun "kynsikuulumisista"!

Valitettavasti kovin paljon viimeaikaisia kynsikuvia mulla ei ole julkaistavana, koska koulussa pari viimeistä viikkoa meni esityksien ja esitysharjoituksien merkeissä. Se tarkoitti myös sitä, etten viikkoon saanut käyttää mitään värillistä lakkaa sormien tai varpaiden kynsissä, vaikka olisin kynsiäni ehtinyt lakkaamaan. Tai tietenkin olisin voinut kynnet lakata, mutta lakat olisi pitänyt poistaa seuraavan päivän harkkoihin tai esitykseen. Enkä mä jaksanut semmoiseen ruveta. Huh, se oli kyllä aika outoa ja arvatkaapa vaan tuliko kauhea hinku testailla kaikkia vielä kokeilemattomia lakkoja just silloin kun ei saa lakata... Lisäksi jännitin sitä, kuinka paljon mulla on kynsiä ylipäänsä jäljellä tän lakattomuuden jälkeen, kun aika helposti ne katkeilevat ilman kunnollista lakkakerrosta. Tuloksena: Vasen käsi kärsi aka paljon, mutta oikean käden kynnet selvisivät yllättävän hyvin. Saa nähdä huomaako tulevissa kuvissa sen, että vasemman käden kynnet ovat aivan olemattomat, enkä millään voinut katkoa oiekan käden kynsiä yhtä olemattomiksi.

Mutta mulla on paljon esittelemättömiä kynsilakkahankintoja, joita oon hankkinut jo aikoja sitten, mutta olen vain unohtanut kuvata aiemmin tai sitten olen kuvannut, mutta eivätpä ole kuvat vielä ehtineet blogiin asti. :)



Kimppatilauksessa mulle kotiutui glittereitä ja holoja. Lisäksi mun oli pakko saada tuo yksi Essence Ballerina Backstage lakka tuon kokoelman nimen takia. Nyt mulla on jo kolme kyseisen kokoelman lakkaa.

Mimaxin boonuksiani käytin hieman pois ja tilasin koristeluun siirtokuvia ja tarroja. Kesäänhän sopii paremmin kuin hyvin vesimelonikynnet, eikö? Noista kirsikankukkatarroista pidin niin paljon, että tilasin niitä nyt toisen arkin.



Facebookin kautta kotiutin itselleni tämmöiset maitoiset ihanuudet...



Cheer Campin etiketti on hieman ottanut osumaa, kun Bobo-herra päätti leikkiä postinlajittelijaa yksin päivällä kotona ollessaan. Onneksi ei ollut onnistunut paiskomaan pakettia niin, että lakat olisivat olleet rikki. Kuoresta ei kyllä ollut paljoa jäljellä.



Ja hetki multa meni ennen kuin löysin lakat toiselta puolelta huonetta. :d Vähän aikaa mä ihmettelin, että miten täällä makuuhuoneen lattialla on vain pehmusteita täynnä oleva kuori.



Yllä vielä kuva, jossa lakat eivät ole niin etikettiensä peitossa.



Cheer camp pääsikin heti kynsilleni, koska ajattelin sen olevan tarpeeksi huomaamaton ja vaalea, ettei se haittaa esitysharkoissa. Kun alettiin treenaamaan esitysvaatteissa, niin jotkut kirkkaan vihreät tai pinkit kynnet tuntuivat vähän häiritseviltä mustavalkoisessa värimaailmassa...



Sitten pieni OPI-hehkutus, nimittäin mun liquid sandien kokoelma on kasvanut nyt monella ihanuudella! Mä en vaan voi saada tarpeekseni näistä hiekkanesteistä! :D



Yllä kolme Wizard of Oz kokoelman lakkaa, joista yksi on siis liquid sand. Olisin tahtonut Lights of Emerald Cityn, mutta sitä ei enää Sokoksella ollut. Nämä on ostettu kanpanjasta osta 3 maksa 2. Ja itseasiassa en edes sotanut näitä itse, vaan mies ne mulle osti! Ihana! Ja tuo ruskea What Wizardry Is This? pääsi heti varpaankynsiin. Oli ihan kuin märkää hiekkaa ihan mahtava lakka!

Jenkkilästä mulle kotiutui eräässä kimpassa hieman aiemmin ihani Bond-tyttöjä!



Kuvassa ovat siis Pussy Galore, mielettömän herkullinen Jinx ja Solitaire. Nää kaikki oli vaa ihan pakko saada heti kun näin ekat kuvat lakoista. Musta tää kokoelma on todella onnistunut. Voisin ottaa vaikka kaikki kokoelman lakat...

Bod-tyttöjeni joukkoon liittyi vielä Honey Ryder kirppiksen kautta. Satuin löytämään lakan myynnistä henkilöltä, jonka kanssa olin tekemässä kimppatilausta ja sehän sopi paremmin kuin hyvin.



Vielä yksi ostosten esittelykuva ja tämä on se kaikkein  tuorein. Ostin nimittäin JT-Cosmeticsin poistomyynnistä hieman koristeluan tarroja, siirtokuvia ja niittejä. Halvalla sai, niin en voinut vastustaa.



Ja nyt on jo venähtänyt postuas niin tolkuttoman pitkäksi, että tähän on varmaan hyvä lopettaa, jos joku edes jaksoi lukea tänne asti. No, ainakin varmaan jaksoitte katsella kuvat? Seuraavissa postauksissa on tulossa kuvia kynsiarkistojen kätköistä. Onneksi noita julkaisemattomia kynsiä oli aika paljon, niin ei tuo viikon lakkaamattomuus kamalasti vaikuta postausten sisältöön.

2 kommenttia:

  1. eekku: Tuntuu jotenkin itsestäkin hirmu paljolta kun pisti kaiken samaan postaukseen! :D

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!