maanantai 2. syyskuuta 2013

Vihreää

Vihreä on mulle ollut aina aika haastava väri, enkä ole sitä osannut oikein ikinä käyttää. Mutta kynsiharrastuksen kautta olen ihastunut mm. mintunvihreään ja vihreä on löytänyt tiensä ainakin kynsilleni ja ehkä vähitellen myös vaatekaappiini.



Vierastan hieman edelleen kokovihreitä kynsiä, mutta esim ranskiksena vihreä toimii oikein mukavasti ja esimerkiksi tämä lakkaus oli yksi ehdottomia kesän lemppareitani! Ja sain tästä paljon kehuja mm. työkavereiltani. :)



Mulla oli aika kiire tehdä näitä kynsiä, koska piti päästä nukkumaan. Hommaa nopeutti se, että peitin ranskiksen rajan noilla parilla koristelulakkavedolla. Ei tarvinnut olla niin tarkka ranskiksen rajan kanssa.

Alla käyttämäni lakat:



Ja kuten sanoin, niin vihreä alkaa pikkuhiljaa hiipiä myös vaatekaappiini, ainakin tuon mintunvihreän muodossa.



paita Bershka (?)
housut Seppälä
laukku Puma

Toinen väri, jota olen joskus vierastanut on sininen. Mutta nykyisin käytän sitä kyllä ilman ongelmia, onhan se hyvin lähellä violettia, joka on suosikkivärejäni.

Mitkä värit ovat teille niitä vähemmän mieluisia? Mihin väriin ette osaa pukeutua tai käyttää kynsillänne?

4 kommenttia:

  1. Täällä vierastetaan myös vihreää(varsinkin sellasta myrkynvihreää), mutta mintunvihreä on ihana niin kynsillä kuin vaatekaapissakin <3

    VastaaPoista
  2. EliZaaa: Jep, mulla on nyt joku ehdoton "Minttukausi" menossa ja haluaisin koko ajan vaan ostaa mintunvihreitä lakkoja yms. :D

    VastaaPoista
  3. Itsekin olen vierastanut vihreitä ja sinisiä, mutta nyt kynsille ilmestyi mintunvihreä ja ai että se on ihana! Niin kaunis ettei malttaisi poistaa ollenkaan :D

    VastaaPoista
  4. rose86: Mintunvihreässä on sitä jotain selkeästikin! :D

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!