sunnuntai 20. heinäkuuta 2014

Maybelline Go Extreme

Tahdon eistellä teille erään tuotteen, joka yllätti minut hyvin positiivisesti. Kyse on ripsiväristä, tarkemmin Maybellinen The Colossal Go Extreme! Volum' maskara. Sain tämä tuotteen keväällä goodiebagista käydessäni Tampereella tapamassa kauneusbloggaajia. En ole saanut aikaiseksi tehdä psotausta tuosta kivasta päivästä Tampereella, mutta vaikka siitä on o aikaa, niin aion kyllä teille siitä vielä kirjoitella!


Ripsari on pirteästi pakattu.Muistelen, että olen joskus nuorena käyttänyt jotain Maybellinen ripsivärejä. Muuten olen nyt vuosia suosinut vedenkestäviä ripsivärejä, mutta nyt kun olen sattunut saamaan näitä ripsareita eri tapahtumista ja muista, niin en viitsi jättää niitä käyttämättä. Olen kyllä ihastunut noiden vedellä pois pestävien ripsivärien poiston helppouteen. Vedenkestävyys on tietenkin hyvä ominaisuus esim näin kesällä ja hikoillessa, mutta tämän olen ratkaissut hankkimalla tavallisen ripsarin päälle laitettavan vedenkestävän maskaran, joka on väritöntä. Tämmöisen hankin Essenceltä ja nyt minulle on tulossa vastaava myös Kikolta.


Mutta nyt sitten vähän vertailukuvia. Ensimmäisessä kuvassa siis ripset ilman ripsiväriä, toisessa kuvassa on kerros Colossal Go Extremeä.



Ripsiväri ei yhdellä kerroksella mielestäni anan vielä älyttömästi tuuheutta, mutta se on helppo levittää, eikä paakkunnu.Lopputulos on aika luonnollinen, mutta ero on selkeästi huomattavissa, onhan nuo ripseni niin kovin vaaleat luonnostaan. Ripsiväriä voi hyvin kerrostaa ja itse tykkäänkin laittaa sen kaksi kerrosta, jotta saan hieman tuheamman oloisen lopputuloksen.



Näissä kuvissa kasvoni ovat siis täysin ilman muuta meikkiä, lukuunottamatta muutamaa kevyttä sipaisua kulmakynää. Minulla on siis sama ongelma siis kulmien kanssa kuin ripsien, ne ovat niin kamalan vaaleat, etteivät näy mihinkään!



Ajattelin laittaa tähän myös pari kuvaa ripsarista in action meikin kanssa. Kasvoilla siis kevyt meikkipohja, kevyet rajaukset ja neutraalin sävyisiä luomivärejä. Ripsiväriä on laitettu pari kevyttä kerrosta. Tämän näköisenä saatan usein lähteä töihin, lisään huulille vain huulirasvaa tai jotain kevyttä -kiiltoa/-punaa.


Ripsari kestää hienosti vaikka 8h työpäivän varisematta poskille. Ja vaikka on ollut kuumiakin kelejä, niin ei ole sutannut. Poisto on helppoa silmämeikinpoistoaineella. Olen käyttänyt kyseistä ripsiväriä jo kuuakuden verran ja  enpä olisi uskonut, että tykkään tästä näin paljon! Edelleen tämä ripsiväri tekee risistä ssitin näköiset, ei paakkuunnu ja kestää hyvänä pitkään. Voisin hyvin ostaa tätä itselleni jatkossa ja nythän tätä on ollut ainakin Citymarketissa tarjouksessa. Hieman kiinnostaisi kokeilla Maybellinen muitakin uusia ripsivärejä, ehkä jotakin vedenkestävää...



Kävin läpi ja laskeskelin, että mulla on ainakin kymmenkunta ripsiväriä nyt varastossa, joten ihan hetkeen en taida uutta ostaa. Täytyy yrittää käyttä ensin noita vanhoja pois. Saa nähdä löytyykö sieltä toista yhtä kivaa kuin tämä. :)

2 kommenttia:

  1. Mä rakastan nimenomaan MAYBELLINEn ripsareita , ihan parhaita <3!!!!!

    VastaaPoista
  2. Mä muista tosiaan nuorempana käyttäneeni paljon maybellinen ripsareita ja tästä tykkäsin sen verran paljon, että haluaisin kylllä jotain toistakin maskaraa tältä merkiltä testata.

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!