lauantai 24. tammikuuta 2015

Vuoden eka Livbox

Oon kyllä taas auttamatta tän kanssa myöhässä siinä suhteessa, että kaikki varmasti jo tietävät boksin sisällön, mutta koska tammikuun boksi oli minusta hyvä, haluan ehdottomasti pari sanaa kirjoittaa sieltä lötyneistä tuotteista.

Instassa ehtikin vilahtaa alla näkyvä kuva kun olin saanut boksin hyppysiini. Sain jopa samana päivänä kuvattua tuotteet, mutta taas on ollut (muka?) niin kiire, etten postausta ole aiemmin saanut aikaan.


Teemaväri oli talvisen raikkaan valkoinen ja boksissa oli viisi tuotetta. Merkit vaikuttivat suurelta osin tutuilta ja sellaisilta, joita olen käyttänyt ennenkin. Jännityksellä odotin, mikä Philosophyn tuote boksissa on, kun sitä etukäteen mainostettiin ja Lumeneakin osasin odottaa.


Musta boksi näytti heti ihanan täydeltä, tuotteet kooltaan isoilta ja valkoinen silppu sai kyllä koko sisällön jotenkin raikkaan oloiseksi. Tuli heti olo, että tästä boksista kyllä tykkään! Ja kun tarkastelin tuotteita tarkemmin, niin saman fiilis kyllä pysyi. Tuntuvat sellaisilta tuotteilta, joita tulee varmasti käytettyä.

Aloitetaan vaikka boksin isoimmasta tuotteesta, tuosta Lumenen Ultra Sensitive Moisturizing & Calming Mask naamiosta. Tämä on monen kehuma ja aika klassikkotuote. Tästä olin tosi innoissani! Mulla ei oikein olekaan mitään naamiota omissa kaapeissa tällä hetkellä ja tämmöinen rauhoittava sopii mulle varmasti oikein hyvin. Pitää pistää pikimmiten testiin! Plussaa myös reilusta koosta (ei näytekoko).


Kiinnitin heti huomioni myös Rimmelin tuotteeseen, joka on siis BB-voide. Jälleen Rimmeliä mukana, viimeksihän boksissa oli ripsari samalta merkiltä. Oon joskus Rimmelin meikkivoiteita käytänyt ja tykännyt, joten kyllä tätäkin testaan mielelläni. Tosin tämä "light" on musta tosi tumma, kuten moni muukin on anonut, joten ehkä tämä pääsee käyttöön vasta kesällä.

Cutrinin tuotteissa oli heiman vaihtelua ja omasta boksistani tuli Chooz Multivolumizer. Mun ohut hiuslaatuni kyllä kaipaa tämmöistä tuuheuttajaa, joten varmasti tulee käytettyä. Tämä on kooltaan semmoinen, että vois ottaa reissuun mukaan. Hyvä koko mielestäni, vaikka ei ihan täysikokoinen olekaan. Kuulin (siis luin), että olisi ollut mahdollista saada myös kuivashampoo ja olen kyllä sellainen kuivashampoon läträäjä, että sekin olisi ollut kiva testata, mutta tämä oli ehdottomasti se toisiksi paras vaihtoehto.


Philosophylta oli mukana The Microdelivery Peel kuorinta Vähän harmi, että tämä on pussinäyte, koska semmoiset on aina musta vähän epäkäytännöllisiä. Oon ehdottomasti enemmän tuubien, purkkien ja purnukoiden ystävä. Pussukat on aika sotkuisia käyttää ja pitäis aina käyttää kerralla. Mutta todella mielelläni tutustun Philosohpyyn ja oon tosi iloinen, että merkin tuote löytyi boksista. Ja ymmärrän näytekoon, koska hintava merkkihän tämä on. Vois tulla toistekin Philosophya!

Lisäksi boksista tuli vielä La Roche-Posayn voide kuivalle iholle, joka kantaa nimeä Lipikar Baume AP+. En ole merkin tuotteita käyttänyt ja voiteitakin löytyy kotoa useita, mutta varmasti tätä testaan kuitenkin. Näin talvella kun iho on selkeästi kuivempi, niin olisi hyvä hetki tätä testailla.


Oli muuten hauska huomata, että olin sattunut vetäisemään päälleni tänä kyseisenä päivänä valkoista, jota en edes kovin usein käytä. Mutta huomaamattani olin pukeutunut siis itsekin boksin teemaväriin sitä hakiessa. Hauska sattuma. :) Samalla tuossa nyt vilahtaa vähä päivän asua ja naamaa.

Kuinka moni muu tilasi tämän tammikuun boksin? Entä oletteko tilanneet helmikuulle boksia?

2 kommenttia:

  1. Itselläni on jatkuva tilaus ollut melkein alkuajoista saakka ja sain juurikin tuon kuivashampoon,jota en olis nimenomaan halunnu

    VastaaPoista
  2. eekku: No voi harmi, että sulle sattui just se kuivashampoo, kun se kai tuli aika harvalle?

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!