torstai 19. maaliskuuta 2015

Livbox Maaliskuu

Jälleen kerran kuukauden alkupäivät ovat menneet uutta Livboxia odotellessa. Tällä kertaa se saapuikin todella nopeasti, olin ihan ensimmäisten joukossa, jotka boksin sai! Jee! Ja boksi oli iso! Eli paljon kivoja juttuja selvästi. :)


Tämän kuun värinä oli ihana keväinen minttu. Tuli heti mieleen Essien Mint Candy Apple lakka. :) Kyseistä lakkaa ei kuitenkaan laatikosta löytynyt, eikä yleensäkään kynsilakkaa, mutta monta muuta kiinnostavaa tuotetta kyllä! Lukaisin nopeasti tuotemerkit läpi mukana tulleesta lapusta ja olin innoissani, boksi vaikutti jälleen todella hyvältä! Ja vitsi kun tuli taas paljon tuotteita! Jälleen tuoksunäytteet sekä naiselle että miehelle! Viimeksi miesten tuoksu oli ihan älyttömän hyvä, joten olin iloinen kun taas tuli tuoksunäytteitä. Kumpikin tuoksui mielestäni hyvältä. Näissä oli kai vähän vaihtelua ja itse sain Chloén Love Storyn ja Calvin Kleinin Reveal Menin.


Lumene on tuttu tuote melkeinpä joka boksista? Tällä kertaa boksista paljastui Bright Now Vitamin C voidegeeli. Rasvoja tulee aika paljon bokseista, mutta tämä vaikutti kyllä mielenkiintoiselta ja saattaa päästä piankin käyttöön. Toivoisin kyllä, että välillä tulisi vaikka yövoide, kun voidepurkki tuntuu olevan boksissa kuitenkin melkein joka kuukausi. Tämä tuote oli täysikokoinen ja plussaa siitä. Lumenen tuotteet ovat aina mielestäni kiinnostavia ja tykkään, kun niitä tulee paljon Livboxeissa.

NailFix Yummy Gummy -kynsinauhaöljy oli kiinnostava tuote! Kynsinauhaöljyä tulee käytettyä kun kynsiä ahkerasti lakkaan ja tätä merkkiä olenkin halunnut päästä kokeilemaan! Tuoksu tässä on aivan huumaavan ihana! Se tuoksui jo heti kun laatikon aukaisi. Värikin on söpö pinkki. Tykkään myös siitä, että tässä on pipetti, jolla on hyvä annostella tuotetta kynsinauhoille. Ja ihan tuon tuoksun takia tätä haluaa jo käyttää, tekisi melkein miei syödä. Olen tätä lätrännyt jo aika ahkerasti. Onnistuin itseasiassa vähän läikyttämään tuotetta olkkarin lattialle ja koko kämppä kyllä tuoksui sen jälkeen aika hyvälle. :D

Bangerhead Fresh Me Up! aiheutti myös heti innostusta, koska olen ahkera kuivashampoon käyttäjä. Olen kyllä kuivashampoolla läträämistä vähän koettanut rajoittaa, koska herkkä päänahkani ei siitä niin paljon tykkää, mutta edelleen kuivashampoota kyllä kuluu. Joten aina innolla testaan uusia kuivashampoita. Tämä on minulle täysin uusi ja vieras merkki. Pakkaus on pirteän näköinen kaikessa yksinkertaisuudessaan.


Rimmel Provocalips oli ehdottomasti boksin parhaita juttuja, koska olen tästä uutuudesta kuullut ja se on ehdottomasti herättänyt mielenkiintoni. Aion näitä ostaa ja itseasiassa kävinkin jo hankkimassa kolme muuta sävyä, koska Rimmelin tuotteet olivat alessa Citymarketissa. Boksista sain kauniin punaisen Kiss Me You Foolin. Minulla on ennestään pari jo aika vanhaa kaksivaiheista punaa ja ne ovat aina pysyneet todella hyvin, siksi olen tykännyt niistä. Ja oli jo aikakin saada uusia tilalle. Provocalipseistä tulee varmasti vahvoja kilpailijoita toiselle Rimmelin huulituotelempparilleni, Apocalipseille.

Myös hiustenhoitotuotteita on usein boksissa. Tällä kertaa innostuin näistäkin paljon, vaikka tämän kerran shampoo ja hoitoaine tulivat ihan perus markettimerkiltä. Dove Oxygen & Moisture sarja on uutuus ja uskon näiden sopiman omille hiuksilleni, koska tuotteet on tarkoitetu ohuille ja latteille hiuksille. Kätevät matkakoot voisi ottaa hyvin johonkin reissuun mukaan ja mietinkin nyt, säästääkö näitä reissuun vai testatako heti.


Viime kuussa jo totesin, että taisi tulla paras boksi hetkeen ja olin aika varma, ettei siitä voi enää paljoa parantaa. Nyt kuitenkin tuntuu, että tämän boksin oli taas ihan huippu! Ehkä yleensäkin vaan tykkään niin paljon ideasta, että joka kuukausi tulee kotiin yllärinä jotakin kosmetiikkaa ja ihonhoitotuotteita. Mutta tässä boksissa tuntui kaikki tuotteet sopivan minulle tosi hyvin. Ja kaikki tuotteet pääsevät nyt aika lailla heti testiinkin, koska olen päättänyt korkata tuon Lumenen voiteenkin piakkoin, sen verran paljon se kiinnostaa.

Tämän boksin vaihtoehtoisetkin tuotteet kuulostivat todella hyviltä ja en usko, että olisin pettynyt, vaikka olisin ne toiset tuotteet saanut. Kynsinauhaöljyn ja huulituotteen tilalla oli Herbinan huikean ihana kaura-suklaa kuorinta, joka minulta löytyy jo kaapistani ja IsaDoran ripsiväri. Ripsareita mulla kyllä on vaikka kuinka paljon, mutta tämä kuulosti kiinnostavalta, koska oli vettä hylkivä. Eli olisi nuokin tuotteet kelvanneet.

Nyt jo jännityksellä odotan, mitä ensi kuun boksiin on keksitty laittaa! :)

3 kommenttia:

  1. Hyviä tuotteita tullut :) Mitään en ole kokeillut noista, mutta tuota Lumenen Vitamin C sarjaa on ollut ja tykkäsin kyllä! Nuo boxit on kyllä kivoja kun tulee kokeiltua kaikkea uutta !

    VastaaPoista
  2. Ihania tuotteita tosiaan! Mä en ole kokeillut mitään nuista, mutta Lumenen Vitaminia on kehuttu, kuten juuri Jasminakin tuossa ylempänä. Eniten tuo kiinnostaisi mua;)

    VastaaPoista
  3. Jasmina: Nimenomaan se on kivaa, että noita tuotteita ei välttämättä muuten tulis ostettua ja kokeiltua, mutta sitten boksista niitä saa testiin. Ja kiva on myös saada semmoisia tuotteita, joita on jo aiemmin ajatellut hankkivansa, mutta ei ole saanut aikaiseksi. :)

    Kata: Mä oonkin kuullut niin paljon hyvää tuosta tuotteesta ja sarjasta, että siksi haluannpian itsekin kokeilla. :)

    VastaaPoista

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!