sunnuntai 30. elokuuta 2015

All About That Bass

Ihan pakko vaan tälleen nopeasti tulla näyttämään, että mulla on nyt vihdoin ehkä coolein toppi ikinä! Mä oon niin intopiukeena oottanut tätä! Chuck Bass 4eva!!!11!!!


Pitkään kuolasin näitä All About That Bass -paitoja Ed Westwickin facebooksivulla. Sitten tajusin, että minähän voin tilata tuollaisen topin itsellenikin! Eikun tuumasta toimeen. Ihan ongelmitta ei homma sujunut, koska jostain syystä osoitteeni ei tallentunut kokonaisuudessaan tilaukseeni. Toppi ehti jo kertaalleen palautua lähettäjälle, mutta loppu hyvin ja toppi päätyi useamman kuukauden odottelun jälkeen lopulta minulle! Ah, ihanaa! Olen niin tyytyväinen.


Sattuipa olemaan paitaan mätsäävät lakkaukset, niin esitellään se samalla, ettei tämä postaus nyt jää ihan nysäksi. Ei mitään kovin erikoista, vaan "äkkiä jotain kynsille, ettei tarvi nakuilla olla" tyyppinen ratkaisu. Pohjalla Essencen Power Girl ja päällä töpöteltynä saman merkin Only Purple Matters.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita tänne palautteesi, kommenttisi tai terveisesi! Kiitos jo etukäteen, arvostan paljon jokaista jätettyä kommenttia! Pyrin vastaamaan kaikkiin kommentteihin mahdollisimman pian!